Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pcen fryser når jeg kjører prosesser

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte pcen for 2 1/2 år siden, og den har fungert bra til nå.

Når jeg spiller eller kjører en annen prosess så fryser alt etter ca 15 minutters tid. Det er ikke mulig å gjøre noe som helst annet enn å restarte pcen. Jeg kan gå fra den idle i to timer uten at noe skjer, problemet oppstår først når jeg starter prosesser. Jeg har en sterk mistanke om at dette skyldes en feil med prosessoren, men innser også at det kan være minne, hovedkort, harddisk eller strømforsyning som skaper problemet. Hvordan kan jeg gå fram for å finne ut av hva som skaper problemet? Jeg har forsøkt å restarte bios og formatere uten hell.

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kjøpte pcen for 2 1/2 år siden, og den har fungert bra til nå.

Når jeg spiller eller kjører en annen prosess så fryser alt etter ca 15 minutters tid. Det er ikke mulig å gjøre noe som helst annet enn å restarte pcen. Jeg kan gå fra den idle i to timer uten at noe skjer, problemet oppstår først når jeg starter prosesser. Jeg har en sterk mistanke om at dette skyldes en feil med prosessoren, men innser også at det kan være minne, hovedkort, harddisk eller strømforsyning som skaper problemet. Hvordan kan jeg gå fram for å finne ut av hva som skaper problemet? Jeg har forsøkt å restarte bios og formatere uten hell.

På forhånd takk :)

Dette kan ligne på samme problem som jeg har for tiden. Går nogenlunde greit å starte opp pc'n, men så fort jeg starter opp en prosess (nedlasting o.l), går d sakte men sikkert tregere og tregere før alt bare låser seg, og en restart av maskina er eneste løsning.

Håper noen kan komme med forslag til disse problemene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...