Gå til innhold

HW sine sider kræsjer meg!! (Første gangen jeg starter)

Anbefalte innlegg

Hei!

Sitter på en data tilkoblet SUNET, på skolen i Kiruna. Maskinene her kjører Win2k på sitt nettverk. Jeg vet ikke hvilke instillinger/konfigurasjone de kjører på sitt lokale nett, men faktum er at hver (eller er det ver?) gang jeg åpner IE etter å ha logget på, og går til www.hw.no så kræsjer IE. Deretter tar det lang tid å stenge ned den (den sier at den holder på å debugge eller noe) men når den først har blitt terminert, så kan jeg åpne den igjen og helt fint og problemfritt gå inn på HW's sider som laster helt fin-fint.

DETTE er merkelig!! (Det samme hender med Netscape men jeg -tror- ikke det hender med opera. Har ikke testet dette 100% ennå. Jeg har Opera instalert på min bruker, men husker ikke om jeg har åpnet HW sine sider på Opera før eller etter at jeg har crashet IE en gang. Grunnen til det er at det tar så vannvittig lang tid å starte Opera, når den først er i gang er den like kjapp som alltid. Tror det har noe med at den forsøker å opprette en fil i system katalogen, og det har den selvsagt ikke tilgang til.)

Noen som har noen ideer?

Det kjøres F-secure av og F-secure BackWeb agent.

Har snakket med data/nett ansvarlig, og han vet ikke hva det kan være. Han har akkuratt formatert en haug maskiner og gjort clean install på de, og han har også renset min profil. Samme problem ennå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo, er fullt klar over at det mest sannsynlig er lokale forhold, men jeg lurer på om noen har noen tips til hva det kan være og hva jeg kan gjøre med det! (Har nært sammarbeid med alle lærere og it ansvarlige her..)

Så, noen som synest problemet høres ut som noe kjent i bla bla innstillingene til blubb blubb? eller noe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...