Gjest Slettet+513 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Trenger navn på en veldig god kjøle vifte for en AMD X4 PHII 965 3.8 GHz. (OC) Fabrikk vifta som jeg har nå bråker spesielt mye under spilling... Dragon Age osv. Har nettopp byttet ut hovedkortet etter at det ikke tålte overklokkinga jeg gjorde men den nye jeg har tåler det fint. Hadde MSI am2+ skit.. nå er det en Gigabyte 770 AM2+ klasse. Spørmålene mine er: Hvor får jeg kjøpt en sterk, kjølig og stillegående vifte som passer til min CPU? Helst også stille under load, det er det som er problemet. Fins de i noen fysiske butikker? Hvis nettbutikk så bør det være mulig med brevpost, frakt som pakke lønner seg vel ikke? ------------------------------------------------------------------------------------------ Takker for svar Til og med min PS3 slim bråker ikke så forferdelig ennå så mye rart det er i den. Endret 10. desember 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Best of the best blir nok Noctua og/eller Thermalright. Så har også Zalman og Cooler Master et par gode vifter til ditt forbruk. Her har du en liten liste Noctua NH-U12P SE2 Noctua NH-D14 Thermalright ULTRA120 Extreme Copper + Thermalright vifte, TR-FDB-1000 Thermalright ULTRA120 Extreme Rev.C + Thermalright vifte, TR-FDB-1000 Cooler Master V8 Cooler Master V10 Zalman CNPS10X Flex + Zalman ZM F3 vifte Zalman CNPS10X Extreme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå