Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er ikke det jeg spør om heller! Det jeg lurer på er om man får prestige titler for challenges man har klart før man gikk prestige. Tviler nå veldig på det, men tenkte jeg skulle spørre. Kanskje litt dårlig forklart.

Har igrunn ikke tenkt å prestige, siden det er pointless. :x

Skjønte ikke helt hva du mente, man får ikke prestige titler før man er i prestige.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det sier jo ingenting om hvor god man er, bare hvor mye man har spilt. Yay emblems. -_-

Uansett. Det jeg prøver å forklare er:

Når man trykker Prestige for første gang, vil challenges du har oppnådd FØR prestige (type 50 predator missiles osv) bli omgjort til prestige emblems og titles?

Tipper nei!

Lenke til kommentar
Det sier jo ingenting om hvor god man er, bare hvor mye man har spilt. Yay emblems. -_-

Uansett. Det jeg prøver å forklare er:

Når man trykker Prestige for første gang, vil challenges du har oppnådd FØR prestige (type 50 predator missiles osv) bli omgjort til prestige emblems og titles?

Tipper nei!

Nei er riktig.

Lenke til kommentar

Lurer på en liten ting! Jeg holder på med disse Master og Veteran challengene på min UMP45 nå.

Hvis jeg går prestige 2 gang nå, må jeg da begynne på nytt på disse challengene? Hvis jeg f.eks har 700 drap, og skal ha 1000. Vil den da nullstilles så jeg må begynne på nytt igjen neste prestige?

Lenke til kommentar
Har en kamerat i 10 Prestige allerede, men han er no-lifer, og det eneste han gjør er boosting. Han suger in-game. Også har jeg en annen som var 5. Prestige, men accounten ble hacket, så nå har han fått ny bruker, uten prestige.

Selv er jeg 1. Prestige lvl 60. Går nok prestige igjen, men tror jeg holder meg litt lenger på lvl 70 denne gangen.

Lol ...Accountet ble hacket..hehe. Tipper gutten har blitt bannet for cheat, men er ikke kar nok til å innrømme det:)

Lenke til kommentar
Jeg har pusla litt på en ting i hodet mitt nå, har vel egentlig aldri sett det definitivt noe sted, men callsigns/emblems resettes vel ikke på Prestige?

Nei. Callsigns (som er titles og emblems), accolades, stats og prestige challenges resetes ikke. Med unntak av de fem nederste prestige challengene.

Endret av Wannabepie
Lenke til kommentar

Etterhvert som man prestiger opp i gradene, så blir det jo lettere å lettere. Jeg har begynt å gjøre klar flere våpen til neste gang jeg prestiger, f.eks at jeg er noen få kills short for å oppnå 1000, 2500 kills eller 350 eller 500 headshots osv.

Hvis man tenker slik så går jo de 20 første levelene av din nye prestige rank unna på et par spillomganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...