PgUp Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Er ikke det jeg spør om heller! Det jeg lurer på er om man får prestige titler for challenges man har klart før man gikk prestige. Tviler nå veldig på det, men tenkte jeg skulle spørre. Kanskje litt dårlig forklart. Har igrunn ikke tenkt å prestige, siden det er pointless. :x Skjønte ikke helt hva du mente, man får ikke prestige titler før man er i prestige. Lenke til kommentar
ZepukkU Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Prestige er jo ikke akkurat pointless da. Du får fler challenges, emblems, titles, flere custom classes og du kan briefe med prestige lvlen din ^^ Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Det sier jo ingenting om hvor god man er, bare hvor mye man har spilt. Yay emblems. -_- Uansett. Det jeg prøver å forklare er: Når man trykker Prestige for første gang, vil challenges du har oppnådd FØR prestige (type 50 predator missiles osv) bli omgjort til prestige emblems og titles? Tipper nei! Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Det sier jo ingenting om hvor god man er, bare hvor mye man har spilt. Yay emblems. -_- Uansett. Det jeg prøver å forklare er: Når man trykker Prestige for første gang, vil challenges du har oppnådd FØR prestige (type 50 predator missiles osv) bli omgjort til prestige emblems og titles? Tipper nei! Nei er riktig. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Lurer på en liten ting! Jeg holder på med disse Master og Veteran challengene på min UMP45 nå. Hvis jeg går prestige 2 gang nå, må jeg da begynne på nytt på disse challengene? Hvis jeg f.eks har 700 drap, og skal ha 1000. Vil den da nullstilles så jeg må begynne på nytt igjen neste prestige? Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Etter hva jeg vet(er 1. prestige) så resettes ikke prestige challenges når du går i en ny prestige No they don't. One of the beauties of life. It's really great, loads more opportunities to get 10000XP challenges. Kilde Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Koselig og hjelpe Kanskje jeg skal skyte meg opp til 990~ og 240~ ish kills/hs med lvl 1(starting) våpen og prestige og Advance riiiimelig fort ved å ta noen kjappe kills/hs x> med 5-6 sånne challenges i starten ville det vært insta 15 omtrent vel Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 De fem nederste challengene i prestige-kategorien resettes hver gang man tar ny prestige. Har hørt den første i denne kategorien gjør det og, men det kan jeg ikke bekrefte. Resten gjør det ikke. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Alle prestige challenges resettes, men kun om de er done. Er iallefall det jeg har opplevd. At de 5 nederste resettes er vel kanskje tilfeldig med at det er forferdelig lette. Iallefall den knivsaken. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Altså ikke Master og Veteran på våpnene? Dem bør ikke bli tilbakestilt til null. Endret 4. februar 2010 av KjaTyss Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Nei. Jeg tenkte på prestige challgene, ikke master/veteran challengene på våpen. Disse blir selvfølgelig ikke resetta. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg kan bekrefte at de fem nederste på prestige-kategorien resettes, jeg har ikke hatt alle de fem på done når jeg har tatt ny prestige. Den knivsaken har jeg hatt done på hver gang. Master/veteran challenge blir ikke resatt, selv ikke om de er done. Lenke til kommentar
Kujta Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg tror også den øverste på prestige challengen blir resatt, altså "drop a crate on your enemy". Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Ja, jeg har lest det jeg også, men har ikke opplevd det selv. Jeg har ikke klart den før den prestigen jeg er på nå, og det er en stund til jeg begynner på neste. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg har pusla litt på en ting i hodet mitt nå, har vel egentlig aldri sett det definitivt noe sted, men callsigns/emblems resettes vel ikke på Prestige? Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Har en kamerat i 10 Prestige allerede, men han er no-lifer, og det eneste han gjør er boosting. Han suger in-game. Også har jeg en annen som var 5. Prestige, men accounten ble hacket, så nå har han fått ny bruker, uten prestige. Selv er jeg 1. Prestige lvl 60. Går nok prestige igjen, men tror jeg holder meg litt lenger på lvl 70 denne gangen. Lol ...Accountet ble hacket..hehe. Tipper gutten har blitt bannet for cheat, men er ikke kar nok til å innrømme det:) Lenke til kommentar
Wannabepie Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Jeg har pusla litt på en ting i hodet mitt nå, har vel egentlig aldri sett det definitivt noe sted, men callsigns/emblems resettes vel ikke på Prestige? Nei. Callsigns (som er titles og emblems), accolades, stats og prestige challenges resetes ikke. Med unntak av de fem nederste prestige challengene. Endret 10. februar 2010 av Wannabepie Lenke til kommentar
wotg Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Etterhvert som man prestiger opp i gradene, så blir det jo lettere å lettere. Jeg har begynt å gjøre klar flere våpen til neste gang jeg prestiger, f.eks at jeg er noen få kills short for å oppnå 1000, 2500 kills eller 350 eller 500 headshots osv. Hvis man tenker slik så går jo de 20 første levelene av din nye prestige rank unna på et par spillomganger. Lenke til kommentar
Wingofsilence Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 3 perstige her nermer meg 70 igjen og prestige til 4.. tenkte å la ump'en min stå på 2499 kills, slit at jeg kan bruke first recon og bare lvle de 10 første lvlene (minst) fort. Ofte litt kjedelig de det.. selvom de går fort. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå