PgUp Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Tenkte vi kunne ha en egen tråd for å diskutere dette. Prestige er ganske enkelt en metode for å holde spillet spennende, selv etter du har nådd lvl 70. Når man går prestige får man tilgang til nye emblemer og symboler, flere challenges og en ny klasse. Man kan gjøre dette opptil 10 ganger, med nytt symbol for hver gang. Så; skal dere gå prestige? Isåfall hvor mange ganger? Selv tenker jeg at jeg prestiger en gang, rett og slett fordi jeg foretrekker å være i høyt lvl med alle våpna, og føler ikke det er helt verdt å bruke så mye tid på hva du får. Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Skal kanskje gjøre det en gang, enda stund til jeg er der da Vet ikke om jeg gidder å gjøre det bare for å ekstra custom slot og symbol, men det er jo som sagt en god måte å holde spillet fresht. Er 49 nå. Lenke til kommentar
nichoBK94 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg skal prøve å prestige så langt som mulig Og hvis jeg noen gang kommer til presige 10, DA skal jeg begynne å få høyt lvl med alle våpnene Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg skal prøve å prestige så langt som mulig Og hvis jeg noen gang kommer til presige 10, DA skal jeg begynne å få høyt lvl med alle våpnene Det tar laang tid Men ser endel på prestige 2. allerede, så er nok fint mulig. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Har sett noen nærme seg 50 med 3. prestige, tenker selv jeg kjører en prestige, litt for å skaffe en custom class ekstra, men mest fordi jeg tror det vil bli morsomt å unlocke diverse våpen på nytt. 10th prestige kommer det aldri til å bli ^^ Lenke til kommentar
boine Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 bare peis på gutter:) er på prestige 2atm å mer skal det blir;) Lenke til kommentar
Gene Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Gikk for prestige i CoD4, og gjør det samme i MW2. Nesten alle gangene jeg har prestiget har jeg forandret spillestil, så ser på det som en bra måte å bli bedre i spilelt på. Er mellom 30 og 40 på 1. prestige nå. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Blir vel eit par gangar kanskje.. Søskenbarnet mitt er level 24, 4th prestige Lenke til kommentar
sib Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Er rundt level 45 i prestige 2. Jeg har ikke lyst til å prestige til 10, for da blir jeg forvekslet med alle de som har cheatet seg dit. Tenker jeg stopper på ett sted mellom 6 og 9. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Blir vel eit par gangar kanskje.. Søskenbarnet mitt er level 24, 4th prestige Holy Cow, han må da spille hele dagen? Hvor mange dager har han in-game? Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Blir vel eit par gangar kanskje.. Søskenbarnet mitt er level 24, 4th prestige Holy Cow, han må da spille hele dagen? Hvor mange dager har han in-game? Det rare er at han er 14 år Men var berre noko eg spørte han om,, og han sa det. So er ikkje noko eg kan bekrefte. Men spela, det gjer han. Massevis med timar! Btw, In-game? Er litt ny her.. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Blir vel eit par gangar kanskje.. Søskenbarnet mitt er level 24, 4th prestige Holy Cow, han må da spille hele dagen? Hvor mange dager har han in-game? Det rare er at han er 14 år Men var berre noko eg spørte han om,, og han sa det. So er ikkje noko eg kan bekrefte. Men spela, det gjer han. Massevis med timar! Btw, In-game? Er litt ny her.. Hvor lenge han har spillt kontinuerlig. Har selv snart 3 dager, i prestige 1. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Åja. Kan vel heller sei massevis med dagar da! Eg kan jo alltids spørr han. Endret 11. desember 2009 av Orbennas Lenke til kommentar
Syn Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 når man går inn i prestige, mister man equipment til våpnene da? Lenke til kommentar
nichoBK94 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 når man går inn i prestige, mister man equipment til våpnene da? Når man går i prestige, mister mann alt bortsett fra Emblems og Titles. Alt av våpen og equipments (mener du attachments?) må man unlocke på nytt Lenke til kommentar
jame- Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Er på lvl 9 på første prestige. Skal i hvertfall levle til 70, for se om je gidder å begynne på 2 prestige ^^ Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Er rundt lvl 25 i første prestige nå. Går vel for det ikonet jeg syns er kulest, kanskje 4. prestige (nøyde meg med dette på 4'ern og, men faen så lang tid det tar å komme til lvl 70...) Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hvordan er det med titler og challenges? Låser man opp alle de nye på første prestige, eller får man fler og fler for hver gang man prestiger? Jeg vet at man får en nytt emblem hver gang, men det er ikke så nøye for meg, jeg har bare lyst til å skaffe alle titler, challenges etc. Hvis man låser de opp ved første prestige, så kommer jeg bare til å prestige 1 gang tror jeg. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg bruker for lang tid på å nå prestige, så når jeg er kommet dit første gangen tipper jeg at jeg er mer enn mett på spillet for en stund. Gikk prestige i MWF 1 og angret etterpå da jeg aldri gadd å skaffe meg tingene igjen og gikk lei. Lenke til kommentar
LasVeggis Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Jeg nådde 70 etter 2 dager eller noe, så holdt jeg meg der i rundt 1 (ingame) dag.. Men så begynte jeg å savne levling og unlocking osv, så gikk prestige likevel. Er 26 i første prestige nå.. Endret 16. desember 2009 av LasVeggis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå