Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tenkte vi kunne ha en egen tråd for å diskutere dette.

Prestige er ganske enkelt en metode for å holde spillet spennende, selv etter du har nådd lvl 70. Når man går prestige får man tilgang til nye emblemer og symboler, flere challenges og en ny klasse. Man kan gjøre dette opptil 10 ganger, med nytt symbol for hver gang.

Så; skal dere gå prestige? Isåfall hvor mange ganger? Selv tenker jeg at jeg prestiger en gang, rett og slett fordi jeg foretrekker å være i høyt lvl med alle våpna, og føler ikke det er helt verdt å bruke så mye tid på hva du får.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blir vel eit par gangar kanskje..

Søskenbarnet mitt er level 24, 4th prestige :p

Holy Cow, han må da spille hele dagen? Hvor mange dager har han in-game?

Det rare er at han er 14 år :p Men var berre noko eg spørte han om,, og han sa det. So er ikkje noko eg kan bekrefte.

Men spela, det gjer han. Massevis med timar!

Btw, In-game? Er litt ny her..

Lenke til kommentar
Blir vel eit par gangar kanskje..

Søskenbarnet mitt er level 24, 4th prestige :p

Holy Cow, han må da spille hele dagen? Hvor mange dager har han in-game?

Det rare er at han er 14 år :p Men var berre noko eg spørte han om,, og han sa det. So er ikkje noko eg kan bekrefte.

Men spela, det gjer han. Massevis med timar!

Btw, In-game? Er litt ny her..

Hvor lenge han har spillt kontinuerlig. Har selv snart 3 dager, i prestige 1.

Lenke til kommentar

Hvordan er det med titler og challenges? Låser man opp alle de nye på første prestige, eller får man fler og fler for hver gang man prestiger?

Jeg vet at man får en nytt emblem hver gang, men det er ikke så nøye for meg, jeg har bare lyst til å skaffe alle titler, challenges etc.

Hvis man låser de opp ved første prestige, så kommer jeg bare til å prestige 1 gang tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...