Eivind87 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg har en ny gps, Navigon 4310 max, som ikke finner gps-signal. Uten signal er den jo mer eller indre ubrukelig. Er det noen som har opplevd liknende og funnet svar på problemet? (Jeg søkte litt rundt på nettet, men resultatene dreide seg der kun om iPhone.) Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 La den lete leeeeenge etter satellitter - det høres ut som den ikke finner satellitter? Det kan ta skremmende lang tid, spesielt første gangen Lenke til kommentar
Eivind87 Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Takker. Jeg lot den stå på mens jeg kjørte til en kamerat, og idet jeg jeg svinger inn i gårdsrommet hans er gps'en klar til bruk. Kjempebra! Får bare håpe at den ikke er like treg med å finne satellitter hver gang. Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Nei, det skal (forhåpentligvis) bare være første gangen. Den kan også oppleves treg om du forflytter deg veldig langt uten å ha den på - mottakeren har en tendens til å anta at den er på samme sted som da du slo den av, når du slår den på. Da kan det ta litt tid å sniffe seg inn til rett sted. Så kan du tenke deg, om sist den var på, var når den ble testa på fabrikken i Taiwan eller noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå