FlinkeFreddy Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Halla Siste innspurt før juleferie, øl, afterski og latskap. Noen som vet hvor man skaffer tidligere eksamensoppgaver? EDIT: egentlig spurte jeg om noe annet, men fant svar selv Endret 10. desember 2009 av FlinkeFreddy Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Bump Lenke til kommentar
Eivind87 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 På Blackboard http://blackboard.bi.no/ Logg deg inn med studentnummer og passord, så får du tilgang til tidligere eksamensoppgaver. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Gjorde det, men kunne ikke finne finans og økonomi der.. Hvor nøyaktig er det du mener ? Lenke til kommentar
robin7 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Godt gjort å ikke ha fått med seg det en uke før semesterslutt. Tidligere eksamensoppgaver ligger i studiehåndboken på nett. Når du har klikket deg inn til den, må du klikke deg videre til oppe til høyre på siden. Deretter blir du spurt om å oppgi studentnummer og passord. Endret 10. desember 2009 av robin7 Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Grisesent å spør om dette, og trenger følgelig svar kjapt, men; Konkret, hvilke kapittler er pensum? Finner ingen oversikt over dette. Antar det er alle? Lenke til kommentar
Eivind87 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Grisesent å spør om dette, og trenger følgelig svar kjapt, men; Konkret, hvilke kapittler er pensum? Finner ingen oversikt over dette. Antar det er alle? Seriøst? Du skal ha eksamenen på fredag, og aner ikke hva som er pensum engang? Du klarer ikke å lære det faget på 3 dager rett før eksamen. Ta å sats på konten til våren heller, så begynner du eksamenforberedelsene litt tidligere heller. Her er hva du må kunne: http://web.bi.no/info/kurs2009.nsf/vWebKod...1257505004B599B Hold oss oppdatert da vel, så vi får vite hvordan det går. Lykke til. Endret 14. desember 2009 av Eivind87 Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 FU eivind. Har seff ikke begynnt tre dager før eksamen? Tror du jeg er dum? Greit å ha en pensumliste om det så hadde vært dagen før eksamen. Har rimelig god oversikt, og har vært innom den siden du snakka om, før. Men en KONKRET liste hadde vært greit. Altså slik det var å oppdrive i Bedriften og Markedsføring. Lenke til kommentar
Eivind87 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Har seff ikke begynnt tre dager før eksamen? Tror du jeg er dum? Det virket sånn. Har rimelig god oversiktDa er det jo ikke noe problem i det hele tatt. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Har seff ikke begynnt tre dager før eksamen? Tror du jeg er dum? Det virket sånn. yess, stenger tråden... Lenke til kommentar
robin7 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Kjipt at vi BI studenter må bære på disse stereotypiene på bakgrunn av pølsehuer som denne karen. Lenke til kommentar
ErlendFS Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Kjipt at vi BI studenter må bære på disse stereotypiene på bakgrunn av pølsehuer som denne karen. Jeg tør påstå det er kjipere å assosieres med en som ikke mestrer å skrive god norsk. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 å vem e d som ikkje mestre å skrive go norsk ? Lenke til kommentar
ErlendFS Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 å vem e d som ikkje mestre å skrive go norsk ? Jeg siktet i utgangspunktet til personen jeg siterte. Folk som rakker ned på andre er latterlig. Når det er sagt, er du rimelig elendig i bokmål du og, ser jeg - det du skriver nå er ikke et skriftspråk. Men det får være en annen diskusjon. Lenke til kommentar
Eivind87 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg tør påstå det er kjipere å assosieres med en som ikke mestrer å skrive god norsk. Folk som rakker ned på andre er latterlig. Snakk om å motsi seg selv. Ja vi har 2 skriftspråk her i Norge, men likevel er det veldig mange som sliter med dysleksi og skrivevansker. Disse faller da utenfor ditt strenge regime på å skrive helt 100% korrekt til enhver tid, og så lenge man klarer å gjøre seg forstått (uten for mye bruk av dialekt og såkalt sms-språk) bør det være godt nok. Folk som sliter med skrivevansker og dysleksi bør ikke mobbes for det. Jeg sier dette på et generelt grunnlag og anklager ingen her på forumet for dysleksi. Lenke til kommentar
CrappyEnding Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Halla Siste innspurt før juleferie, øl, afterski og latskap. Noen som vet hvor man skaffer tidligere eksamensoppgaver? EDIT: egentlig spurte jeg om noe annet, men fant svar selv Hei hei, gikk eksamen bra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå