Hobsten Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Nærmer seg kjøp av lett mc, men står fortsatt litt fast på kas sykkel eg skal velge. Akkurat no går det i Derbi GPR 125cc 4t og Yamaha Yzf 125cc 4t. Begge to er 2 sinnsykt råe lett vektere men da gjelder det å ta ritkig valg. Veit ikkje helt om det blir brukt/ny enda. Da eg ikkje er så veldig opptatt av fart og trim så velger eg 4t i denne omgang. Vil helst ha en sykkel som er mindre vedlikehold, grei toppfart, ikkje bruker så masse på mila osv. Lurte på om folk her hadde noen meninger om kas sykkel som er verdt å satse på. Takker for svar Lenke til kommentar
Dagsbergs Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Både GPR og YZF er gode sykler. Motormessig er de også mye like. Hvem synes du har det beste utseende? Har selv YZF 09 og er veldig fornøyd med den. Og fargene som kommer på 2010 modellen ser veldig bra ut! Du blir nok fornøyd med både GPR og YZF. Vært hos forhandler/venner og sett begge? Endret 10. desember 2009 av Dagsbergs Lenke til kommentar
Hobsten Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Både GPR og YZF er gode sykler. Motormessig er de også mye like.Hvem synes du har det beste utseende? Har selv YZF 09 og er veldig fornøyd med den. Og fargene som kommer på 2010 modellen ser veldig bra ut! Du blir nok fornøyd med både GPR og YZF. Vært hos forhandler/venner og sett begge? Har desverre bare sett 2010 modellen av GPR'en og må si den ser helt rå ut YZF har eg ikkje fått sett på enda grunnet at eg ikkje har funnet noen forhandlere nær der eg bor. På utseende syns eg begge er tøffe, men må nok si at YZF ligger et lite hakk over GPR'en på utseende, men som sagt så har eg ikkje sett YZF irl enda Det som er, er at eg kan få en helt ny GPR så og si fraktfritt siden forhandleren hører til bare 45 minutter ifra heimbyen hvor eg holder til. Kan enten få pappa til å kjøre den inn eller bare hive den bakpå hengeren YZF veit ikkje eg kor langt eg må gå for å finne nærmeste forhandler. Lenke til kommentar
Hobsten Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Prøver å slenge et bilde eg Lenke til kommentar
Dagsbergs Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Er ganske greit å ha en forhandler i nærheten ja Enig i at GPR'en ser veldig bra ut. Men YZF er heller ikke så verst: Lenke til kommentar
kulseth94 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) synes personlig YZF'en er tøffest, har et mye tøffere look :!: Endret 23. desember 2009 av kulseth94 Lenke til kommentar
7ertzen Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg syns også at YZF er finest Og rå å se på. Yamaha er jo et veeeeeeldig kjent merke også da... :-] (Derbi også for all del) Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Hvis du har sett på begge syklene, og synes begge er nesten like kule, så burde du finne syklene hos en forhandler o.l. Og prøve og sitte på dem, siden mange sykler har veldig stor forskjell på åssen du sitter, så da kan du også se etter hvilken du liker best! Prøvde feks Derbi GPR 2006 elns, den hadde drit hardt sete, og du satt alt for lent framover. ( Synes jeg da ). Men det er jo smak og behag, men alikevell så anbefaler jeg deg det! (Edit) Endret 3. januar 2010 av mwftw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå