theozH Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Hei, jeg har endelig fått til å sette opp en egen ventrilo-server. Jeg lastet ned server-programmet fra hjemmesiden til ventrilo (ventrilo.com) Men en ting som er litt rart er at det funker ikke å lage channels (rom) på den, jeg vet hvordan man skal gjøre det. Det skal se slik ut: Men hos meg er channel-admin-greia tom: Hva er feil? Og hvordan er det mulig å gjøre slik at jeg kan lage channels? Endret 10. desember 2009 av theodoje Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Logg først inn som server admin, før du går på channel admin. Lenke til kommentar
theozH Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Logg først inn som server admin, før du går på channel admin. Takker for raskt svar men.. ...det funker ikke når jeg har logget inn heller, ruta er fortsatt helt tom (eller hvit) hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
theozH Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Glem det, det funket!!! Jippi! Det var bare å høyreklikke på selve servernavnet Tusen takk Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Du må høyre klikke på pc ikonet, ikke "nikket" ditt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå