Noiz Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hei, Sendte mail igår, og dei tilbude meg eit koden som vil gi meg 100 kr rabatt i fremtiden. Det er ikkje so mykje, men derre kan nå sende ein mail. Håper me snart får det no Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hmm.. Ikke fått den sier du? Bestilte et par dager etter release og jeg fikk min med en gang. Kan det tenkes at de er tomme og ikke får flere og at det er grunnen til at andre ikke får den? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Eg forhondsbestilte i god tid før det kom ut, har du White edition til XBox? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Eg forhondsbestilte i god tid før det kom ut, har du White edition til XBox? Ja, White Edition til Xbox360 ja. I verstefall kunne jeg kjøpt det til PS3, for det var figueren som var viktig. Men allright å få den til Xbox360 siden jeg allerede har Collector's Edition med figur av det første spillet på den konsollen. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 hmm, dei har uansett lovet meg spillet før JUL:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå