L O G I M A N Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Finnes det noen brukbare alternativer til S.E PC suite? Er lei hele pc suite, da jeg synes det overhode ikke holder mål. Treg installering, samt at alt av USB er uvirksomt under installering pga en eller annen usb driver den skal ha inn. Dessuten synes jeg ikke pc suite er så oversiktlig. Husker det var et bra program jeg brukte for noen år siden, men vet ikke om det eksister, og ei heller hva det het. Beste hadde vært en universal som en kunne bruke med Nokia og Sony Ericsson. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Fant ut at det gamle het Float's, men det er ikke noe mer. Oxygen er et alernativ, men kun for Nokia og symbian. Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Fant ut at det gamle het Float's, men det er ikke noe mer. Oxygen er et alernativ, men kun for Nokia og symbian. trenger et alternativ selv, PC Suite for SE fungerer ikke på mitt problem Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Selv brukte jeg alltid MyPhoneExplorer fra http://www.fjsoft.at/en/ når jeg brukte SE. Du må framdeles ha driverne som installeres med PC Suite, men MyPhoneExplorer gjør susen. Du kan også synkronisere med Google Contacts/Calendar noe som var et stort pluss for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå