fjarle Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Nye bestillinger har dukket opp hos Foxconn. Les mer Lenke til kommentar
Crisz Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Og Apple fanboys klager at det hele tiden kommer nye mobiler fra andre leverandører, altså toppmodeller... HTC kom vel med HD2 1 år etter HD 1, Iphone virker som kommer hver sjette måned? Lenke til kommentar
Olaaaaa Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 HVA? Kommer det en ny iPhone? I sommer? Med iPhone OS 4.0 som blir annonsert på en eller annen konferanse i vår? Med 32 og 64 GB lagring? Og samtidig en ny versjon av iTunes som bruker enda mer ram? Hva er dette kalde, hvite teppet på gata utenfor forresten? Kunne sverge på at det ikke var sånn i sommer. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 ... Iphone virker som kommer hver sjette måned? De nye modellene presenteres tidlig på året (MacWorld?) og kommer ut på markedet ca. et halvt år senere. Klagene har vel like mye gått ut på at HTC & Co har en myriade med modeller på markedet til samme tid, mens Apple har mange færre. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Og Apple fanboys klager at det hele tiden kommer nye mobiler fra andre leverandører, altså toppmodeller... HTC kom vel med HD2 1 år etter HD 1, Iphone virker som kommer hver sjette måned? Ehh nei, de kommer ut hvert år ? 1G kom sommer '07, 3G kom i fjor sommer og 3GS kom sommeren i år. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 men naturligvis kommer det en ny iphone. Den kommer til sommeren, som de andre gangene. Den kommer stadig til å koste alt for mye på grunn av teite bindinger. Den kommer til å bli raskere, få dobbelt så mye ram, og få et par nye funksjoner som vil bli beskrevet som noe helt nytt og spennende. Jeg gjetter på at det for eksempel blir at den kan kjøre programmer i bakgrunnen. De kommer til å beholde siste modell, og sette prisen ned på denne, så det skal finnes et alternativ for de som ikke orker bruke halve månedslønna på en telefon. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Det er slett ikke alltid slike rykter stemmer, med de mange ryktene som til enhver tid svirrer er det ikke en gang spesielt ofte. Jeg forstår ikke dette, kan noen forklare? Jeg tror det må ha gått litt fort i svingene her. Endret 10. desember 2009 av anderfo Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Lurer på hvordan den vil se ut... [/ironi] Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Trenger ikke å forandre en suksess oppskrift, den ser aldeles strålende ut allerede. Var det ikke snakk om at den neste modellen skulle få bakgrunnslys, slik at Apple logoen lyste? Slik som på de bærbare. Håper således de kan fleske til med en halv tommer større skjerm, slik xperia x10 har. Bedre maskinvare hadde også vært toppers. Om jeg har betalt ned iPhonen jeg har nå til den nye kommer, kommer jeg garantert til å oppgradere til denne. e: leif Endret 10. desember 2009 av R083r7 Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Det er slett ikke alltid slike rykter stemmer, med de mange ryktene som til enhver tid svirrer er det ikke en gang spesielt ofte. Jeg forstår ikke dette, kan noen forklare? Jeg tror det må ha gått litt fort i svingene her. Det ble kanskje en klossete formulering ut av det. Poenget er uansett at i forhold til det totale antallet rykter som til en hver tid verserer rundt mulige nye Apple-produkter, er det ikke så fryktelig mange som holder stikk Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 ... Iphone virker som kommer hver sjette måned? De nye modellene presenteres tidlig på året (MacWorld?) og kommer ut på markedet ca. et halvt år senere. Nope, det er kun den originale modellen som ble forhåndsannonsert. Jeg ville blitt veldig overrasket om det kom ut en ny modell før sommeren. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Trenger ikke å forandre en suksess oppskrift, den ser aldeles strålende ut allerede. Men du trenger å skifte design på ihvertfall et av produktene for å ikke bli latterliggjorte av alle utenom Macheads. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Ja, blir utrolig kjedelig hvis neste iPhone fremdeles ser lik ut imho. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Bare iPhone? Hele Apple burde vurdere variasjon. Fjernkontrollen til AppleTV er jo f*** meg en iPod Shuffle! Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 HVA? Kommer det en ny iPhone? I sommer? Med iPhone OS 4.0 som blir annonsert på en eller annen konferanse i vår? Med 32 og 64 GB lagring? Og samtidig en ny versjon av iTunes som bruker enda mer ram? Hva er dette kalde, hvite teppet på gata utenfor forresten? Kunne sverge på at det ikke var sånn i sommer. Ny Iphone? Det kan du da ikke mene? Jeg vet, jeg merket også det teppet. Det må være enormt. Hvor bor du? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Får håpe de reduserer vekten på den. Tung og klumpete telefon. Lenke til kommentar
christer247 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 @Gavekort; INGEN tvinger deg til å kjøpe Apple, så hvis du ikke liker designet, kan jeg foreslå å kjøpe et annet merke? Takk... Når det er sagt, herregud Apple har ikke den hvite fjernkontrollen lengre, den er oppgradert til aluminium med sorte knapper, og ser mye mer elegant ut nå.. Koster 149 kroner bare også Lenke til kommentar
Patience Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg