AvidGamer Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Fins det noen norske nettbutikker som selger mat/drikke/snop o.l. til en billig penger? Endret 10. desember 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Finnes det noen svenske butikker som gjør det samme? Lenke til kommentar
HValder Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 http://www.retthjem.no/ Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 http://www.retthjem.no/ Jo takk, men slike "leverer rett hjem" butikker har jeg funnet. De begrenser seg til visse byer. Jeg tenker på slike som jeg kan handle på nettet og få det sent i posten. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Si hva du skal ha så sender jeg for dobbel pris + frakt Lenke til kommentar
HValder Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Du får flytte til England, her leverer alle butikkane på døra . Eg veit ikkje om noko slike tjenester i Noreg. Hvis det eksisterar går det isåfall berre på tørrvarer som pasta, ris, godteri, spekemat osv. Ellers har du visse bedrifter som har nettbutikk, men da går det stort sett i nisje-produkt. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Levering på døren finner jeg, nevnte det rett over deg. Den tjenesten trenger jeg ikke, bor rett vedsiden av Obs, Rema, og Helgø...alle er 5 min gå avstand. Det jeg tenker er at på nettet finner vi vanligvis bedre priser. Og jeg håpet det fantes en plass som solgte f.eks hele kartonger (sånne butikkene bruker) av sjokolade osv, til en billig penger. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Tror ikke du får det serlig billigere. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Det jeg tenker er at på nettet finner vi vanligvis bedre priser. Og jeg håpet det fantes en plass som solgte f.eks hele kartonger (sånne butikkene bruker) av sjokolade osv, til en billig penger. Hadde eg visst det før kunne eg svart deg på det med ein gong Eg jobba på matvare/engroslager for eit par år sidan. Stort sett får du det ikkje noko billegare dersom du går utenom butikkane, men du kan få visse rabattar dersom du bestiller større kvanta. Anbefalar at du ringer/sender mail til eit lager og spør om dei har moglegheit til å ordne noko slikt, dersom det er aktuelt for deg å bestille større kvanta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå