Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

SKal møte gutt jeg liker, ønsker tips til hvordan jeg bør oppføre meg

Gjest Guest_Jente_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Jente_*

Vel slik er situasjonen: til helgen skal jeg til en gutt jeg liker ganske (VELDIG) godt.. Vi har holdt på litt i sommer og i høst, men det er ikke noe seriøst, og vi kjenner hverandre ikke så veldig godt, noe vi håper å få endret på. Jeg har aldri vært på besøk med han før, og de gangene vi har møttes har vært på byen, for å så å dra hjem etterpå og ja, dere vet..

Som sagt reiser jeg for å besøke ham til helgen, skal komme til han på ettermiddagen en gang, lage middag, se en film (vet helt ærlig ikke helt planene), men det blir noe rolig og avslappende, skal sove der til søndag, det er avtalt.. Så kos blir det nok..;)

Problemet er at jeg faktisk kun har møtt han på fylla, jeg har ganske god selvtillit, men når jeg har litt alkohol i kroppen er den på topp.. Med andre ord er jeg ganske usikker på meg selv nå som jeg faktisk skal være edru for første gang.. Praten går jo så lett etter et par glass (flasker) med vin.. Dessuten er han dødskjekk og hyggelig, så jeg føler han er litt "bedre enn meg" på en måte, og det gjør meg litt ekstra nervøs, om dere skjønner hva jeg mener?

Så til poenget, det jeg håper å få litt hjelp til er hva skal jeg prate om? hvordan skal jeg opptre? noen gode tips til å få han litt på kroken? Noen gode tips osv? Og sist men ikke minst hvordan skal jeg kle meg, hva foretrekker dere gutta? Siden jeg har møtt han på byen har jeg alltid gått i pene sommerkjoler og høye hæler, og da føler jeg meg sexy, men nå kan jeg ikke gå sååå pyntet, men vil fortsatt være sexy, så noen tips?

En annen ting er at jeg vil tease ham skikkelig når vi skal ha sex (det tenner han så sykt på) at jeg tar litt styringen, jeg har da noen triks.. Men kom gjerne med flere.. Hva er hot på forspillet?;)

På forhånd takk, fra en litt smånervøs jente..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

om han liker deg trenger du ikke noen triks idetheletatt. :thumbup:

værra seg sjøl og alt det greiene! det klarer du vett :yes:

hvilke klær han liker og hvilken oppførsel han liker, sånt er veldig individuelt, og det finner du nok ut av snart :fun:

personlig liker jeg kjoler med blomster på. jente skal være jente!

Endret av jagarock
Lenke til kommentar

Kle på deg det peneste undertøyet du har. Stopper praten så lar du klærne falle.

Angående forspill: Massasjeolje og intimmasasje. Tease gjennom massasjen.

De to eneste tipsene du trenger denne helgen!

Han har allerede takket ja til at du skal komme hjem til han og overnatte. Han hadde muligheten til å si nei, men han sa ja. Hva betyr det? Han vil ha deg der. Ikke noe å være nærvøs over det. Dog er det gøy å være nærvøs. Da blir det morsomt å se tilbake på det første møtet og tenke over hvor teit man var når alt løste seg.

Det som ikke er gøy er det å ha tanker som at han er kjekk og dermed er bedre enn deg. De tankene legger du igjen hjemm. Det vil bare holde deg tilbake og ikke la deg utnytte helgen til det maksimale. Ta en titt i speilet og innse at han har valgt det ansiktet før og garantert vil velge det igjen.

Endret av Touchdown
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...