holvik Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Er det noen som kan hjelpe meg med å finne en grei Samsung Blueray spiller ? Skal være julegave, så det begynner å haste litt. Må være Samsung, da personen som er tiltenkt gaven har Samsung tv og ønsker å bruke samme fjernkontroll. Pris 1500-2500 kr. Lenke til kommentar
MortenGj Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Kunne også tenkt meg å vite svaret på denne. Jeg er ute etter en samsung spiller (for å matche TV'en) og sånn ca samme prisklasse. -MortenGj Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Slenger meg på jeg og..Ønsker en Samsung spiller siden jeg har samsung skjerm..Skal brukes som cd-spiller og så den må ha god lyd. Morten Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hi-Fiklubben selger den aldeles utmerkede Samsung BDP 1600 for rundt 1700,-. En helt straight og god BD-spiller. Jeg har forgjengeren, og til det den er ment for (å spille av BD-filmer) er den akkurat like god som en hvilken som helst annen spiller til det mangedobbelte av prisen. Det den mangler er er stort sett online-tøv som jeg uansett ikke har bruk for. For musikk bruker jeg en CD-spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå