Ivanowinter Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Hei Lurte på om noen kan hjelpe meg med et problem. Jeg har et Abit KT-7 raid, med 1,4 mzh AMD cpu. Problemet er at jeg ikke kommer inn i bios. Det vil si, jeg kommer inn (tror jeg), men skjermen er svart bortsett fra en blå stripe i bunnen av skjermen. Kall med en dust hvis dette forslaget er helt på jordet (like så om det er rett og at det er helt opplagt) :oops: : Har det noe me skjermen min? Signal out of range, eller no? (Samsung Syncmaster 152T) Håper noen kan hjelpe meg, maskinen trenger sårt en reinstall. Lenke til kommentar
Abel29A Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Tror nok ikke synderen her er skjermen nei. Nesten sikker på at en vifte lager bøll for deg... CPU vifta sannsynligvis. KT7 kortet blir nemlig satt ut av enkelte vifter. Spesiellt Papst vifter(som bla. den populære silent twin bruker) forårsaker akkurat dette problemet. Men hvilken CPU/kabinett vifter har du i maskinen din? Og har det fungert å komme seg inn i BIOS før med de samme viftene? Lenke til kommentar
Ivanowinter Skrevet 28. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2003 Viften, ja. Den siste tingen jeg ville mistenkt Joda, jeg har den silent twin, MIST, microplex tingen m/Papst vifter. SÅ, jeg må sette på den gamle flymaskinen for å komme inn i BIOS? Takk så meget for hjelpen :wink: Lenke til kommentar
Abel29A Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Hehe, np. Du har rett.. å mistenke vifta der er ikke noe man gjør helt uten videre Håper det løser problemet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå