Gunn@r Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Si at jeg har en mappe med 10 bilder, der bildene heter Bilde1, Bilde2, Bilde3 osv. De er sortert etter navn, men (av en eller annen grunn) får jeg ikke flyttet (for eksempel) fila Bilde4 foran Bilde2. Jeg vil flytte rundt på filene som jeg selv ønsker, uavhengig hvordan de er sortert i utgangspunktet. Hvorfor får jeg ikke lov til dette? Lenke til kommentar
War Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Står det i alfabetisk rekkefølge? Sorter etter navn ol? Det må være en attributt som er satt. Endret 10. desember 2009 av War Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Står det i alfabetisk rekkefølge? Sorter etter navn ol?Det må være en attributt som er satt. I dette eksempelet står filene sortert etter navn, i alfabetisk rekkefølge ja... Hvor kan jeg eventuelt se attributtene som er satt? Lenke til kommentar
loLpaTrol Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 De er sortert etter navn, men (av en eller annen grunn) får jeg ikke flyttet (for eksempel) fila Bilde4 foran Bilde2. Grunnen til det er vel (obviously) at de er sortert etter navn... Sitter på jobb for øyeblikket så har ikke mulighet for å sjekke det på en windows 7 pc, men ser at i XP så er det mulighet for å aktivere/deaktivere "ordne automatisk". Kan ikke huske i farten om du har samme valget i win 7. Men det er vel eneste muligheten jeg kommer på. Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 De er sortert etter navn, men (av en eller annen grunn) får jeg ikke flyttet (for eksempel) fila Bilde4 foran Bilde2. Grunnen til det er vel (obviously) at de er sortert etter navn... Sitter på jobb for øyeblikket så har ikke mulighet for å sjekke det på en windows 7 pc, men ser at i XP så er det mulighet for å aktivere/deaktivere "ordne automatisk". Kan ikke huske i farten om du har samme valget i win 7. Men det er vel eneste muligheten jeg kommer på. Ja det er jo den funksjonen jeg også har lett etter, men ikke funnet Er veldig irriterende Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 http://www.windows7taskforce.com/view/1770 mmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå