arielfaaland Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hei Overfører endel videomateriall via FTP. Har fiber i begge ender, men opplever bare en brøkdel av hastigheten pr overføring. Er det en mulighet til å kjøre flere connections på samme filen så hastigheten kan øke betraketelig? Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Det vil jeg tro, men da må du ha en klient som utfører den slags oppsplitting. Mener det skal finnes diverse downloadere som kan gjøre det der...? (ingen endring trengs å gjøres på server siden) Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Har noen tips til program? Trenger ikke å være freeware Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Sjekk her: http://www.goftp.com/ du kan jo prøve den med trial for å se om det gjør susen. Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Kanskje denne duger: http://www.ftpsynchronizer.com/ Ellers er google søk ala downloader ftp multiple connections downloader ftp multiple "same file" til hjelp. Søk deg frem til en FTP klient som har flere connections mot en fil. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 men opplever bare en brøkdel av hastigheten pr overføring. Vennligst definer en "brøkdel" i denne sammenhengen. Det finnes flere faktorer som avgjør overføringshastigheten foruten den fysiske linken mellom to PC'er. Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 i Filezilla vil eksempelvis en ftpoverføring ha maksimum 800kbit.. Laster jeg samme fila opp (flere ganger) får jeg samme hastighet pr. overføring.. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 i Filezilla vil eksempelvis en ftpoverføring ha maksimum 800kbit..Laster jeg samme fila opp (flere ganger) får jeg samme hastighet pr. overføring.. Høres ut som det ligger en hastighetsbegrensning pr. connection på serveren og/eller på klienten. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Høres ut som det ligger en hastighetsbegrensning pr. connection på serveren og/eller på klienten. Sikkert inne på det riktige der. Man opplever ofte treg hastighet om man laster ned flere små filer via FRP, men laster man ned en stor så er det egentlig ikke noen grunn til at man ikke skulle kunne makse ut linjen. Lenke til kommentar
svindal1 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 FileZilla kan du velge opp til 10 overføring samtidig, dette hjalp hvertfall da jeg overførte fra servere i Tyskland og hjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå