Beges Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Virkelig! Jeg satt i firefox og leste to artikler på dagbladet og hadde diskusjon.no åpent. Ingenting annet. Plutselig begynner denne hardcore techno-beaten å spille! Jeg lukker forefox, og beaten spiller fortsatt. Hva i helvete? IC_A_005.WAV Endret 10. desember 2009 av Beges Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Vet ikke hvorfor det skjer, men beaten var virkelig crap Hadde du limewire eller noe oppe? Eller noe annet som kan spille av musikk? Har selv opplevd at limewire spiller av sanger uten at jeg vet det xD Endret 10. desember 2009 av Krissern_ Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Det der hørtes ut som en skikkelig råtten trommemaskin. Har ingen anelse hvor den kommer fra, men så jævlig lyd ville jeg bare restartet maskina og problem bør være løst. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Nei, nesten nylig formatert pc uten særlig software. Fikk nylig en virusinvasjon da, så tenkte det kunne ha noe emd saken å gjøre. Men alle filene skal være satt i karantene og tatt hånd om.. Kanskje det bare var en ad på dagbladet jeg skrollet over, og så gjorde en bug at den fortsatte etter at browseren var lukket.. --- Jau, problemet ble løst etter restartet maskin. Endret 10. desember 2009 av Beges Lenke til kommentar
Beges Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Nå var det her igjen! Bortsett fra at nå var det et piskeslag og noen som sa "Cannoballs!". Jeg er 100% sikker på at jeg ikke var i nærheten av en ad denne gangen EDIT: Nå speller'n en hel sang. Skjønner ikke hva som går av treskeverket. Endret 10. desember 2009 av Beges Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Steike, kanskje PC'n din har startet som en manns band? :!: Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Du har sånne ads som går i bakgrunnen... Husker ikke helt. Men det er en eller annen prosess. Kan være litt tricky å fjerne men det kan jo være at programmene som skal gjøre jobben har fått oppdateringer som kan fikse det. Endret 10. desember 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Beges Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Holder på å se gjennom prosessene... Har hittill funnet csrss.exe. Hei og hå... Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 http://www.malwarebytes.org/ last ned gratisversjon. Du finner garantert en trojaner som lager trøbbel for deg Lenke til kommentar
Beges Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Skal prøve å gå gjennom det norbat foreslo her takk for link dog.^ https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=992161 Noen som har lyst til å hjelpe meg med loggen fra ComboFix? MBAM-logg: Malwarebytes' Anti-Malware 1.42 Databaseversjon: 3340 Windows 6.1.7600 Internet Explorer 8.0.7600.16385 10.12.2009 20:52:35 mbam-log-2009-12-10 (20-52-32).txt Skanntype: Rask Skann Objekter skannet: 123261 Tid tilbakelagt: 5 minute(s), 28 second(s) Minneprosesser infisert: 1 Minnemoduler infisert: 0 Registernøkler infisert: 0 Registerverdier infisert: 1 Registerfiler infisert: 0 Mapper infisert: 0 Filer infisert: 8 Minneprosesser infisert: C:\Users\Andreas\.COMMgr\complmgr.exe (Trojan.Scar) -> No action taken. Minnemoduler infisert: (Ingen mistenkelige filer funnet) Registernøkler infisert: (Ingen mistenkelige filer funnet) Registerverdier infisert: HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\com+ manager (Trojan.Scar) -> No action taken. Registerfiler infisert: (Ingen mistenkelige filer funnet) Mapper infisert: (Ingen mistenkelige filer funnet) Filer infisert: C:\Users\Andreas\.COMMgr\complmgr.exe (Trojan.Scar) -> No action taken. C:\Users\Andreas\AppData\Local\Temp\mwosnrcaxe.exe (Trojan.Scar) -> No action taken. C:\Users\Andreas\AppData\Local\Temp\oewmsnrxac.exe (Trojan.FakeAlert) -> No action taken. C:\Users\Andreas\AppData\Local\Temp\tmp_1443271443.exe (Trojan.Scar) -> No action taken. C:\Users\Andreas\AppData\Local\Temp\tmp_148986792.exe (Trojan.Scar) -> No action taken. C:\Users\Andreas\AppData\Local\Temp\tmp_938566154.exe (Trojan.Scar) -> No action taken. C:\Users\Andreas\AppData\Local\Temp\cxrmaensow.exe (Trojan.Dropper) -> No action taken. C:\Users\Andreas\AppData\Local\Temp\Setup.tmp (Adware.Agent) -> No action taken. Dang, jeg finner bare beta-versjonen av ComboFix for Win7.. Og den oppfordrer jo ikke akkurat til at jeg skal bruke programmet. "Under no circumstance should this be run on a live machine. Heed this warning or be prepared to buy a new machine" ? Endret 10. desember 2009 av Beges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå