Oxygen 07-12 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 F.eks. enchante noe på legs som gir AP++. Da tenker jeg hovedsaklig på ting jeg kan putte på gearet mitt. Er hunter. Gems og glyphs finner jeg frem da, samt fant noe å sette på buen. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Bruker bare wowhead for slik, så søker jeg på AH etterpå når jeg har funnet itemet som gir den stats. Tror det skal være en sub gruppe inne på AH som heter noe med et'eller'annet'jeg'ikke'kommer'på'hva'heter. Står hvertfall mye rart som kan settes på items for å øke feks AP. Selv kunne jeg ønskt at det var en sub meny for glyph, som skilte Major og Minor. Endret 10. desember 2009 av Léon_ Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Consumable - Item Enhancement eller noe slikt. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Consumable - Item Enchantments - og skriv f.eks Bracer, da er det få nok å velge mellom Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Eller du kan finne det her: http://thottbot.com/?t=Enchanting Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Ja, var Consumable eg tenkte på ^^ Vik fra meg onde Thooottbott Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Skal jeg ha en bukse enchant søker jeg på ''leg armor'', fordi alle heter ''[insert name] leg armor''. Skal jeg ha en bracer enchant for eksempel søker jeg på scroll of enchant bracers, og får da opp alle bracerenchants og kan finne den jeg skal ha. Det er siste utvei da, siden det som regel er billigere å få en som kan sy eller en som er flink til å arbeide med lær og sånt eller en enchanter til å gjøre det for deg, og bare kjøpe matsa. Endret 10. desember 2009 av Koseklump Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 bruker selv wowhead, veldig greit siden man kan gå på browse --> items --> consumables --> permanent item echantment, så velger man slot: wrist, så velger man f.eks. offensive stats --> attack power > 0 og vips så får man frem alle former av permanent enchants til bracers som gir deg økt AP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå