fjarle Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Opera satser på å forenkle surfeopplevelsen. Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Opera har enorm utbrelse i mobilverdenen, med over 135 millioner installerte nettlesere på verdensbasis. Det er mye! Jeg synes å huske at det ikke er lenge siden Firefox feiret nedlasting nr 100 million for PC-versjonen av Firefox. Redigert: Jeg husket vist feil. 100 millioner ble feiret allerede i 2005. I 2008 ble nedlasting nr 700 million feiret og 1 milliard nedlastinger ble feiret 31. juli 2009, men nedlastinger og brukere er to forskjellige ting. I juli 2009 ble det samtidig estimert å være rundt 300 millioner Firefox-brukere. Endret 10. desember 2009 av Simen1 Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Det jeg syns er rart er at de ikke oppfører seg som hestkuker siden de sitter med så mye brukere De fleste selskap som får en god del brukere har tendenser til å bli skikkeli hestkuk Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Det har nok mye å gjøre med ledelsens bedriftsfilosofi. Altså hvordan de ønsker å styre firmaet og ønsker å fremstå ut mot kunder. Opera er forresten ikke det eneste store selskapet med det jeg mener er god bedriftsfilosofi. Men det er dessverre mange store selskaper som oppfører seg direkte dårlig ovenfor kunder, samfunn og miljø. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hvor nøyaktig er det Opera har oppført seg dårlig? Håper vi ikke snakker om IE saken igjen. Den hesten har blitt slått ihjel LITT for mange ganger. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hvor nøyaktig er det Opera har oppført seg dårlig? Håper vi ikke snakker om IE saken igjen. Den hesten har blitt slått ihjel LITT for mange ganger. Hva? Jeg har faktisk ikke lagt merke til at de har oppført seg dårlig på noen som helst måte Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 om jeg ikke husker feil så kommer opera pre-installert på en god del mobiler i asia... Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Opera kommer vel preinstallert på en mengde telefoner på verdensbasis egentlig? Så 135 millioner er jo ikke så rart. Sikkert mange som ikke vet at den er installert engang. Og i tillegg inkluderer jo alle nyere HTC Windows telefoner Opera, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Opera kommer vel preinstallert på en mengde telefoner på verdensbasis egentlig? Så 135 millioner er jo ikke så rart. Sikkert mange som ikke vet at den er installert engang. Og i tillegg inkluderer jo alle nyere HTC Windows telefoner Opera, så vidt jeg vet. Jepp, Opera kommer preinstallert på alt mellom himmel og jord. De har virkelig gjort jobben sin på det området. Man kan nok trygt anta at det fins svært mange fler installasjoner enn det fins brukere. Likevel er det temmelig imponerende det de har fått til Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Opera kommer vel preinstallert på en mengde telefoner på verdensbasis egentlig? Så 135 millioner er jo ikke så rart. Sikkert mange som ikke vet at den er installert engang. Og i tillegg inkluderer jo alle nyere HTC Windows telefoner Opera, så vidt jeg vet. Ja å takk gud for det Lenke til kommentar
TurboSurfing Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Det jeg syns er rart er at de ikke oppfører seg som hestkuker siden de sitter med så mye brukere De fleste selskap som får en god del brukere har tendenser til å bli skikkeli hestkuk Den virkelige visjonen bak Opera Software Men synes det er ganske hestkukete av dem at vi vanlige dødelige ikke får Opera Mobile for Android! Er visst bare for produsenter det. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Men synes det er ganske hestkukete av dem at vi vanlige dødelige ikke får Opera Mobile for Android! Er visst bare for produsenter det. Nå ja. Den kommer til markedet, no worries. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 opera mobile 10 beta er ivertfall den beste nettlesern tilgjenglig for s60 jeg har funner ivertfall. nettlesern som følger med os'et henger telefonen i 10-50 sec hver gang jeg starter den. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) opera mobile 10 beta er ivertfall den beste nettlesern tilgjenglig for s60 jeg har funner ivertfall. nettlesern som følger med os'et henger telefonen i 10-50 sec hver gang jeg starter den. Jepp. Har en 5800 å der kræsjer nettleseren ganske så ofte nåt jeg bruker den. Opera Mobile 10 så får jeg opp feilmelding om at programet bruker for mye minne av og til =/ Ellers så fungerer det flott Har ikke prøvd beta 2 av mobile da Endret 18. desember 2009 av MongoMan Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 man får den meldinga når det er mye script på nettsia. f.eks funker gamle prisguide bedre en den nye på opera mobile. viste ikke at det var en ny beta den må jo bare testes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg