jokerdude94 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hei vi skal ha norsk muntlig tema: noveller det er jeg og en kammerat som skal ha dette sammen det skal vare i 10min og jeg trenger hjelp. onsdagen skal vi framføre. Lenke til kommentar
Solberg2k Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hva trenger du hjelp med? =/ Lenke til kommentar
jokerdude94 Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Hva trenger du hjelp med? =/ trenger noen tips og hjelp med og få dette til og funke... eller om noen bare hadde lasta opp en di hadde i fjor eller noen år før Lenke til kommentar
loLpaTrol Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Stoff å presentere får du finne selv! Men kan jo alltids gi noen generelle tips: Ikke stå rett opp og ned med hælene godt samlet og les monotont opp fra et ark, prøv å få det til å bli muntlig, snakk slik du normalt ville gjort. Helst lær deg alt utenat slik at du ikke trenger ha noen jukselapp, men det er jo greit å ha en i bakkant. Ser og alltid proft ut hvis dere kan "hoppe" mye mellom hverandre, altså at det ikke blir slik at først leser du opp ditt fra et ark, så leser kompisen din opp sin del, så er dere ferdig. Med litt rolig prat, og noen fine bilder på en powerpoint presentasjon i bakgrunnen klarer dere lett hale ut 10 min. Endret 10. desember 2009 av loLpaTrol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå