AEN Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hei Jeg har begynt å lage en webside fra scratch der jeg har benyttet meg av HTML, CSS, PHP, MYSQL og javascript, og photoshop for designdelen. Den ser slik ut: http://www.xgs-gaming.com Jeg har laget register/ log in, shoutbox som funker, og endel andre småting. Problemet mitt er at jeg ønsker å lage noe som også andre kan manage uten å ha altfor mye kunnskap om webutvikling. En annen ting er at det er veldig slitsomt å manage siden selv for meg som har laget den. Jeg tenkte at det hele kom til å bli mere komplisert etterhvert som jeg skal lage slik at man kan legge igjen comments på news artikler, lage search funksjon , latest post på sidebar osvosv. Bør jeg lage websiden i wordpress eller noe lignende så det skal bli lettere å håndtere slike ting? En sånn template management content system eller hva det heter.. Jeg ønsker fortsatt å ha frihet til å lage / gjøre hva jeg vil på siden, selv om jeg gjør ting litt lettere / automatisert vha sånn template management system. Jeg har 0 erfaring med wordpress greiene, er ikke helt sikker på hvordan det funker.. Har dere noe forslag til hva jeg kan gjøre herfra? mvh alex Lenke til kommentar
Wedvich Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Ut ifra det du har laget, vil jeg anbefale å ta en titt på Joomla, en veldig komplett og omfattende pakke med portal/CMS. Det er god informasjon på siden deres om hvordan du kommer i gang og hvordan du bruker det, og det er et intuitivt og veldig fleksibelt system, så det burde gå fint for deg å bygge opp en portal med det. Lenke til kommentar
AEN Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Takk, det skal jeg sjekke ut nå med en gang. Hva er forskjellen på dette og wordpress forresten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå