kowls Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hei, det gjelder en julegave. Er det noen som kan si noen band som ville passet til en som liker; Led Zeppelin, Black Sabbath, Metallica, Tiamat, Corrosion of Conformity og Porcupine Tree? Jeg har funnet Demians som kanskje vil passe, men flere finner jeg ikke. Takker for svar Lenke til kommentar
kowls Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Mastodon? Tror det blir for progressivt og raskt, men bra forslag. Ser ut til at det ender opp med Opeth - Damnation og OSI - Blood Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Abigail's Ghost burde falle i smak hos en Porcupine Tree-fan, hvertfall. PT har brukt Anathema og Katatonia som oppvarmere - verdt en sjekk? Lenke til kommentar
kowls Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Abigail's Ghost burde falle i smak hos en Porcupine Tree-fan, hvertfall. PT har brukt Anathema og Katatonia som oppvarmere - verdt en sjekk? Gode forslag det Lenke til kommentar
BigDaws Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Liker du Porcupine Tree så liker du garantert Blackfield også, et annet band ledet av mesterhjernen Steven Taylor. Black Sabbath og Led Zeppelin kan jo ligne noe på band som: Wishbone Ash Uriah Heep Wolfmother The Rolling Stone etc Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) The Pineapple Thief Pure Reason Revolution Phideaux Steven Taylor? Endret 10. desember 2009 av qweac Lenke til kommentar
BigDaws Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Steven Taylor? Hehe, skulle nok være Steven Wilson, gitt. Lenke til kommentar
kowls Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Jeg tror stikkordene er voksen, heavy, gjennomført rock med tydelig gitar. Det er vanskelig å finne noe slikt Black Sabbath og Led Zeppelin kan jo ligne noe på band som:Wishbone Ash Uriah Heep Wolfmother The Rolling Stone etc De blir litt for gamle. (Wolfmother har han hørt før) Endret 10. desember 2009 av kowls Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg tror stikkordene er voksen, heavy, gjennomført rock med tydelig gitar. Det er vanskelig å finne noe slikt Them Crooked Vultures? Lenke til kommentar
kowls Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg tror stikkordene er voksen, heavy, gjennomført rock med tydelig gitar. Det er vanskelig å finne noe slikt Them Crooked Vultures? Ikke heavy nok Det ble OSI - Blood og Opeth - Damnation. Alternativet var Riverside - Rapid Eye Movement Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå