theDurkan Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg sliter litt med å finne programmer i Market for Android. Trafikanten og gulesider sine applikasjoner er umulig å finne, og skjønner ikke helt hvordan jeg finner dem andre steder på nettet. Cyrket.com sine sider får jeg heller ikke til å fungere. Photoshop kom vel også på Android, som jeg ikke finner? Kjører Htc Tattoo Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 HTC Tattoo har for lav oppløsning for en rekke programmer, deriblant disse. Per nå vil du ikke kunne bruke disse programmene, og det er heller ikke sikkert de vil lage nye versjoner av programmene slik at du kan bruke disse Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Android 2.0 (eller var det 1.6?) Muliggjør skalering av oppløsningen til programmer slik at flere Android-enheter skal støtte flere programmer. Hvordan de versjonene ligger an til Tattoo vet jeg ikke. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 Android 2.0 (eller var det 1.6?) Muliggjør skalering av oppløsningen til programmer slik at flere Android-enheter skal støtte flere programmer. Hvordan de versjonene ligger an til Tattoo vet jeg ikke. Lest litt rundt nå, og virker som SDK til 2.0 tillater skalering til flere oppløsninger, men det krever jo at utvikleren debugger programmet i de tre oppløsningskategoriene som finnes (small, middle og stor). Og Tattoo kjører 1.6, så bare å vente på at htc slipper en 2.0 oppdatering. Lenke til kommentar
andhaj Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg sliter litt med å finne programmer i Market for Android. Trafikanten og gulesider sine applikasjoner er umulig å finne, og skjønner ikke helt hvordan jeg finner dem andre steder på nettet. Cyrket.com sine sider får jeg heller ikke til å fungere. Photoshop kom vel også på Android, som jeg ikke finner? Kjører Htc Tattoo Mener at jeg har lest om andre steder du kan laste ned fra til Tattoo. Gå inn på androidforum.no og se litt nærmere Der er det noen tråder som diskuterer apps til Tattoo Lenke til kommentar
ssf Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Android 2.0 (eller var det 1.6?) Muliggjør skalering av oppløsningen til programmer slik at flere Android-enheter skal støtte flere programmer. Hvordan de versjonene ligger an til Tattoo vet jeg ikke. Lest litt rundt nå, og virker som SDK til 2.0 tillater skalering til flere oppløsninger, men det krever jo at utvikleren debugger programmet i de tre oppløsningskategoriene som finnes (small, middle og stor). Og Tattoo kjører 1.6, så bare å vente på at htc slipper en 2.0 oppdatering. Har ikke klart å finne ut om det er sikkert at tattoo får 2.0 oppdatering jeg. Noen som vet om den gjør det? Som sagt er det dumt at mange gode programmer ikke fungerer til tattoo, f.eks. ringdroid. Noen som vet hvordan man setter egen mld tone til tattoo? Får bare skifta ringetone til egne mp3låter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå