SG_93 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 hei jeg har et problem som jeg håper dere kan hjelpe meg med når jeg åpner social club og trykker på play kommer denne feilmeldingen opp The application you are attempting to launch failed to start. this could be the result of it being a blocked by windows parental controls/family safety. please make sure you have access to the application before trying to launch it or contact the support at: http://www.rockstargames.com/support kan noen hjelpe meg med dette har foresten windows XP proffesional Lenke til kommentar
Solberg2k Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Er det bare èn bruker på datamaskinen du bruker, eller flere? Lenke til kommentar
SG_93 Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 det er bare 1 ja Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Har du installert spuillet du skal spille-_-" Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hvem spill er det snak om BTW? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Kjør filen som admin? Eller lukk et program som blokker programmet for å starte. Har du kommet deg inn før? Lenke til kommentar
SG_93 Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 jeg har fikset det problemet men når jeg kom inn på spillet og trykket på start game så var det så vidt jeg kom inn på spillet så kom opp error meldingen opp Resc10 jeg har googlet litt å funnet ut at det video out of memory. så fant jeg et program som kunne fikse det OS Memory Low Fix jeg gjorde som det stod i read me filen men ingen ting hjalp er det noen her som kan hjelpe meg med det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hva slags skjermkort har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå