DJViking Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Noen som har klart å få laget en sikkerhetskopi av DVD filmen Terminator Salvation? Jeg prøver å ta sikkerhetskopi av DVDfilmen min, men det fungerer ikke. Den vil heller ikke spilles av på mitt DVD avspillerprogram. For å ta sikkerhetskopi har jeg prøvd: DVD Shrink, DVD Decrypter, DVDFab og AnyDVD. Ingen av disse klarte å ta sikkerhetskopi av denne filmen. NB!! Jeg spør ikke noe om piratkopiering og heller ikke oppfordrer til slik aktivitet. Sikkerhetskopi av egen DVD er tillatt etter norsk lov. Lenke til kommentar
Solberg2k Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Har du prøvd xpBurner? Link Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 har du prøvet " Ashampoo® Movie Shrink & Burn 2 " man har en prøveperiode på ca 1 måned med trial key: http://www2.ashampoo.com/webcache/html/1/p..._0137___EUR.htm lykke til Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg prøvde CloneDVD og den klarte å ta sikkerhetskopi av platen. Hadde allerede også installert DVD-Cloner og 1Click DVD Copy Pro i tilfelle den ikke tok platen. Så nå har jeg 7 stk programmer i tilfelle noen av disse får problemer med noen DVDer jeg skal ta sikkerhetskopi av. Skjønner ikke helt hva problemet er for noe. Alle bruker vel DeCSS for å kopiere en DVD. NB!! CDBurnerXP kan ikke rippe en DVD... Jeg fant ikke den funksjonen i det programmet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå