Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med å koble til trådløst nettverk

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en Hp pavillion dv6500 som jeg ikke får opp i det trådløse nettverket hjemme. Bruker en Jensen AirLink 89300 (Trådløsrouter)

Når jeg prøver å koble til den trådløse routeren så kommer den først opp med spørsmål om passord. men etter det så spør den etter Brukernavn og passord og det er jo ikke normalt. Har noen aning på hva problemet kan dreie seg om?

Endret av Tiretith
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Jeg har en Hp pavillion dv6500 som jeg ikke får opp i det trådløse nettverket hjemme. Bruker en Jensen AirLink 89300 (Trådløsrouter)

Når jeg prøver å koble til den trådløse routeren så kommer den først opp med spørsmål om passord. men etter det så spør den etter Brukernavn og passord og det er jo ikke normalt. Har noen aning på hva problemet kan dreie seg om?

hm kommer det opp på uten at du er innpå en internett side eller kommer det når du prøver og komme deg innpå ruteren ?

eller kommer det med en gang du kobler til ?

Lenke til kommentar
Hei

hm kommer det opp på uten at du er innpå en internett side eller kommer det når du prøver og komme deg innpå ruteren ?

eller kommer det med en gang du kobler til ?

Problem Fikset gikk inn på egenskaper for det trådløse nettverkskortet å konfigurerte det til å koble til alle typer 54g nettverk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...