Gå til innhold

Arsenal: Disse kan vi møte i sluttspillet:

Benbjo

Anbefalte innlegg

Latterlig enkel vei for United da. Tror de kommer til å maltraktere Bayern rimelig greit, og de franske lagene er nok ingen match. Vi ryker derimot mot Barca, og kanskje like greit i mine øyne. Tror ikke vi har sjangs til å slå Inter i en potensiell semifinale. I tillegg kan CL fucke opp ligaen for oss. Nå må vi bare håpe at Tottene avanserer i FA Cupen slik at den kampen blir utsatt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Latterlig enkel vei for United da.

Latterlig enkelt å møte Bayern og evt Lyon? Jeg hadde foretrukket Arsenal fremfor BM.

Jeg håper virkelig dere vinner i kvarten over Barca og ønsker dere all mulig lykke. Jeg tror dere har en brukbar sjanse, men ikke mer enn det. Inter tror jeg Arsenal slår i en evt semi, så finalemulighetene er der. Motstanderen i en semi kan også fort bli CSKA, for jeg er ikke så sikker på at det blir en gåtur i parken for italienerne slik "alle" eksperter anslår. Tvertimot.

Ble to kjempefine kamper i Arsenal - Barca og Bayern - United. Vi har mye å glede oss til :)

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Latterlig enkel vei for United da.

Piss og vas, ingenting er latterlig enkelt i CL.

I forhold til Arsenal sin vei vil jeg si det er, om kansje ikke latterlig, så en mye enklere vei. Om vi, imot alle odds, klarer og slå Barca så møter vi mest sannsynlig inter i semien. Inter er forferdelig gode for tida.

Lenke til kommentar

Jeg er selvfølgelig enig i at det på papiret ser en god del enklere ut for Man Utd enn Arsenal. Men en ting har jeg lært meg i CL, og det er å ikke undervurdere motstanderen. Bayern har nok av slagkraft til å slå fra seg, og de franske lagene føler jeg blir undervurdert til gangs blant mange.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...