Latias Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Håper det blir Arsenal - United. Dere har jo hatt god kontroll på United de to siste kampene på Emirates, så hadde vel ikke skadet med et nytt møte. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Hadde langt ifra forundret meg om det ble Arsenal - United. De siste åra har engelske lag møtes ganske ofte. Blir skummelt isåfall, men vi må jo snu trenden engang Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Tror vi har god sjans til å nå semien hvis vi unngår Barca, United og til dels Inter. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Når jeg tenker meg om, så hadde det vært synd at de to eneste lagene møtes allerede nå. Dere får ta dere av Barca og Inter, så møtes vi i finalen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2010 Fuck, da er vi ute. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Bare sånn for å gni det inn så møter vi mest sannsynligvis Inter i semien om vi klarer å gå videre. Jævla dritt... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2010 Tidenes enkleste vei for Man U i år altså. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Bare sånn for å gni det inn så møter vi mest sannsynligvis Inter i semien om vi klarer å gå videre. Jævla dritt... Planen min fungerer fett så langt. Slå Barca, slå Inter, men få juling av United i finalen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Fyy, faen! Av alle lag vi kunne møte. så møter vi Barca. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 faen for en spennendes kamp det blir Gleder meg sinnsykt Arsenal is my nr1 <3 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Da må vi sannsynligvis slå Barca, Inter og United for å vinne CL. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Hadde ikkje vore CL om vi ikkje møtte dei beste på vegen. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Helt greit å trekke et vanskelig lag. Men for faen da, om vi går videre mot Barca møter vi Inter mest sannsynligvis, tar vi dem er det videre til United i finale. Klarer vi dette blir det den største prestasjonen i CL's historie. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 alt er mulig i fotballverden Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Om vi klarer dette kjøper jeg is til alle her inne Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Er kanskje litt enig der. Inter er eit kjedlig lag å møte, ser ikkje for meg at Arsenal-fansen får noko glede ut av dei to kampane i det heile tatt. Barca derimot... drømmetrekning i mine auge. Det einaste eg ikkje likar er tanken på Sol/SIlvestre vs. Messi og dei andre. Å få Gallas tilbake til denne kampen - noko som verkar svært usannsynleg - er så altfor viktig. Endret 19. mars 2010 av TomWhittaker Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Barca er definitivt gøy, går vi videre blir Inter et helvete. De har heldigvis slitt med Barca i gruppespillet, og vi spiller tildels likt som Barca. Dessuten er de veldig avhengige av at Sneijder har dagen. Hvor gøy hadde det ikke vært å spille 2-2 hjemme, også vinne 2-3 borte med Cesc som scorer på overtid? Jeg tror seriøst at jeg hadde kommet om det hadde skjedd. Song vs Xavi, lett match! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå