Gå til innhold

Forslag til julepresanger?

Anbefalte innlegg

Trenger sykt hjelp! Vanligvis pleier jeg vere god på å vite hva jeg skal kjøpe i julegaver. Men i år sliter jeg. Big time! Gva i all verden skal jeg kjøpe til familien min?

Har en søster på 24 år. Hun har egentlig ikke noe spesiell hobby, så dette gjør det litt vanskelig.. Men kan si at hun er noe for seg selv. Kan vel kategorisere henne som både fritenkende og liberal.

Broren min på 19 år er minst like vanskelig å finne til. Interessene hans må vere data og film. Han har liksom de fleste filmer, men han får liksom aldri nok! Men synest det er litt kjedelig å gi han det, selv om han sikkert hadde satt pris på det. Forslag til andre ting han kan vere interessert i? Evt noen lure film ideer? (Er veldig opptatt av kåringen på imdb og lignende)

Er klar over at dette ikke er noe enkelt spørsmål, men jeg lover dere, alle forslag mottas med utrolig stor takk! Håper på god hjelp her folkens, er i skikkelig nød!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ikke at jeg har stor peiling men

vis broren din er interisert i data så bare let igjennom samlingen hans

og kjøp et spill til han foreksempel Call of duty modern warfare 2

til søsteren din

spør veninnene hennes om de vet noe som hun blir glad for

for. eks parfyme

Lenke til kommentar

kanskje en håndholdt spilldings med mp3/video/kamera til broren din? jeg driver å importerer litt dingsedangser.

du kan jo kikke: http://tøffing.no/hemmelig/ (ikke bestill fra den siden, er ikke ferdig)

man kan legge over sega/nintendospill som man laster ned fra nettet på dem og spille. og selvfølgelig se på film på dem.

de er bra å ha hvis han fks. sitter på buss/tbane/trikk hver dag, vet ikke om han gjør det

Endret av jagarock
Lenke til kommentar

Så på den "3 tommers håndholdte multimediaspilleren med emulator". Sikkert et dumt spørsmål, men hva er det egentlig?:p Noe til å spille av filmer eller noe med? Hvordan fungerer den egentli?

Tusen takk for forslag folx, just keep it coming! Alt tas med stor takk;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...