John Rambo Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hei, Jeg har en gammel Sony Ericsson mobil. K500 Funnet. Når jeg slår den på med sim-kortet, så står det "Sett inn riktig sim-kort" Jeg sjekka med Telenor om den er låst til de...skrev inn Imeikoden på siden dems og fikk opplåsningskode derfra, jeg prøvde den koden 2 ganger, men det gikk ikke.(Feil kode :-S) Jeg gikk til telebutikk på sentere og snakka med han som jobber der...fortalte han problemet osv. Så sa han at telefonen ikke låst???? Hvorfor virker ikke telefonen da???? Simkorte virker på andre mobilen min prøvde 2 sim samme greie:/ Kan noen si meg hva som er feil?? Kan det være feil med telefonen? Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Ja, det kan være en feil med telefonen Lenke til kommentar
John Rambo Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Går det an å få fikset det? btw. Jeg har en annen Nokia tlf, 3510i Når jeg slår den på så står det skriv inn opplåsningskode ? Hvor får jeg den koden fra? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Hvor finner du disse mobilene? Lenke til kommentar
John Rambo Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 fant det i et pose på skolen i et lagerrom..de skulle kastes. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 K500 var en dønn telefon når den kom. Hadde en med fett blått deksel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå