Jotun Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Gjelder kun en tråd, denne Kun denne tråden, selv om siste innlegg er eg som har skrevet så vises det som om det er uleste innlegg i tråden. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Har samme problemet, bare med en annen tråd Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Det er ein kjend gamal bug, lurer på om det er flytta trådar det vanlegvis skjer med. Ein måte å fikse det, iallfall midlertidig, er å merke alle innlegg som lest. Det kan t.d. gjerast på framsida, med linken rett over forumstatistikken, på høgre sida. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 En løsning jeg ikke liker i det hele tatt. Det er mange tråder jeg liker å vite om jeg har lest i den siste tiden eller ikke og gjør jeg sånn så mister jeg all oversikt. Men vi får vel bare vente på IPB 3-oppgraderinga og håpe det er bedre der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Les alle, og gjør det rett etterpå? Kan ikke være så stress med mindre du er aktiv i 30+ tråder. (noe du sikkert er). Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (noe du sikkert er). Minst. "Mine innlegg" er på 15 sider av 30 tråder og den går bare tilbake de to siste månedene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Min er på to sider, sikkert derfor det var null stress for meg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Det er ein kjend gamal bug, lurer på om det er flytta trådar det vanlegvis skjer med. Ein måte å fikse det, iallfall midlertidig, er å merke alle innlegg som lest. Det kan t.d. gjerast på framsida, med linken rett over forumstatistikken, på høgre sida. Mange takk. Funket, nå forsvinner det ikonet etter at eg har lest. Har ikke så mange tråder i mine innlegg at det ble et problem L4r5 Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Opplever det samme selv i ny og ne. Dette er vel et av insektene som jeg regner med ikke finnes i IPB3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Da var det tilbake, og nå har det spredt seg til en og annen tråd det ikke var problem på før :S Vondt ble til verre. Edit: Det var det i orden igjen. Hva skjer? Endret 10. desember 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Det skjer når tråden blir flyttet, så det kan jo skje med "hvem som heldst, når som heldst". Om de blir flytta igjen så må du ta "lest" på alle igjen. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Det skjer vel slettes ikke med alle flyttede tråder? Eller, ikonet dukker opp i det en tråd flyttes, men forsvinner stort sett etter at du klikker på den igjen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Vel, nå er det ganske lenge siden Radioresepsjon tråden ble flyttet. Så det må ha andre grunner også. Men vet eg hadde samme problemet med RedCafe tråden når de opprettet de nye kategoriene. Men der forsvant det fort. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Ja, det er en bug som skjer med noen tråder, men tror ikke det gjelder alle flyttede tråder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg