Gå til innhold

Ufrivillig oppringing fra HTC HERO

johsa

Anbefalte innlegg

Fra adresseboken er vegen litt i korteste laget til at telefonen ringer opp. en liten tuch på navnet og den ringer. Det kan veldig lett skje og har skjedd meg mange ganger at jeg har ringt opp folk uten å ville det. Har noen et tips? Tilsvarende er det litt for lett at telefonen forblir oppkoplet etter at samtalen er slutt og en tror den er frakoplet. Det har jeg erfart at den ikke trenger å være. Pinlige situasjoner kan oppstå. Ikke alltid like greit at den i andre enden hører de kommentarene som måtte komme etter en telefonsamtale.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fra adresseboken er vegen litt i korteste laget til at telefonen ringer opp. en liten tuch på navnet og den ringer. Det kan veldig lett skje og har skjedd meg mange ganger at jeg har ringt opp folk uten å ville det. Har noen et tips? Tilsvarende er det litt for lett at telefonen forblir oppkoplet etter at samtalen er slutt og en tror den er frakoplet. Det har jeg erfart at den ikke trenger å være. Pinlige situasjoner kan oppstå. Ikke alltid like greit at den i andre enden hører de kommentarene som måtte komme etter en telefonsamtale.

Tastelås?

Lenke til kommentar

Det kan virke som om tastelåsen er litt uhendig plassert på telefonen.

Men nå er det jo forskjellig fra hvordan man har mobilen i lomma. Jeg har alltid lært at

mobilen skal med bunnen opp og skjermen inn mot låret for henholdsvis å hindre støv og skitt i input-kontaktene og støt på skjermen.

Men alt i alt er det nok tastelåsen det dreier seg om. Tror ikke det er en programvarefeil, men det skal nevnes at det "florerer" en virus på iPhone som utfører typisk slike operasjoner. Har ikke hørt om lignende tilfeller til HTC enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...