sveisann Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Hei. Lurer på hvilken trådløs router jeg skal velge. Har en gammel, elendig D-Link ruter som fungerer dårlig. Har leitet lenge etter en god router til OK pris. Jeg vil bruke opp til ca. 800 kr. Har også sett etter best i test routere, men disse er fra 2007, altså ikke noen oppdaterte tester. Setter stor pris på hjelp, tusen takk. Endret 9. desember 2009 av pidipjokk Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 D-link DIR-635 er en god trådløsrouter. Du får den også som pakke sammen med DWA-140 11n dongle. https://prisguiden.no/sok?pg-q=dir-635&n= Lenke til kommentar
larrylu Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hei.Lurer på hvilken trådløs router jeg skal velge. Har en gammel, elendig D-Link ruter som fungerer dårlig. Har leitet lenge etter en god router til OK pris. Jeg vil bruke opp til ca. 800 kr. Har også sett etter best i test routere, men disse er fra 2007, altså ikke noen oppdaterte tester. Setter stor pris på hjelp, tusen takk. kjøp deg linksys wrt54gl koster 3-400 kr den kan kjøre linux fireware å på den måten kan få mange flere funsjoner. eller så har bufffalo mange bra å solide routere. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Bruker Dir-655 fra D-Link selv, og er strålende fordnøyd. Hadde Dir-635 før, men den ble for ustabil. 655`en er nyere og mer stabil, koster dog 200,- mer, men du får også mer for pengene. Lenke til kommentar
grumant Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hei Ser at DIR-655 var i en test i 2007 og ble kåret til den beste, men har ikke Dlink kommet med noen nye routere siden da? Finnes det en oppgradert 655? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå