ballsack Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Bare noen få spørsmål. Bråker den mye? Noen som har en dba måling? Hvilken måte kobler man viftene som er i kassa? 3pin til hovedkort, eller rett til PSUen? Kabinettet kommer med 3 stk 140 mm vifter som spinner 1000 RPM ved 12V. De er omtrent lydløse. Viftene har 3 pins tilkobling og kan kobles direkte til hovedkortet. Lenke til kommentar
amish Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Flott, da kan man jeg jo bruker hovedkortet til å dempe viftene når jeg ikke bruker pcen Lenke til kommentar
foxtrott Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Sendte en mail til Corsair angående skurring i høytalere når jeg kobler høytalere/headsett i frontutgangen. dette fikk jeg til svar : I would email [email protected] requesting for a replacement of the cable if possible. Also make sure all the connections are good and that it can't possibly be another cable causing the issue. Endret 10. januar 2010 av foxtrott Lenke til kommentar
amish Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Har du prøvd å legge kabelen litt separat i kabinettet? Og står det noe usb kontakt i front USBen samtidig når du har testet headsettet? Har samme problem vis jeg har USB i samtidig i mitt thermaltake kabinett. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Det er tydeligvis "inn" å ha et Corsair 800D med lite hardware i for at det skal se ryddig ut. Trodde man kjøpte store kabinetter for å få plass til mye hardware jeg. Mulig jeg er litt gammeldags? Ellers er det et flott kabinett, ingen ting å si på det Jeg skal bestille ett Corsair Obsidian 800D snart, hk er E-ATX, men kommer ikke til å fylle det opp. Grunnen til å kjøpe stor kasse er vel oppgraderingsmulighetene man har, føler det blir litt fremtidsrettet. Skal også kjøpe med 4 stk Skythe 120 mm fans, 1 til å bytte ut den nede i kabinettet, og 3 stk til å sette i toppen, samt at jeg skal ha Corsair H50 midlertidig, frem til jeg oppgraderer til Vannkjøling. Så mitt Obsidian 800D vil sannsynligvis holdes kjølig, ha god plass, og vil være ryddig. Nå gjenstår det bare å se om jeg vil oppgradere til nvidia geforce 300-serien da den kommer. BTW. litt offtopic men; Xeon W3520 eller i7 920? Edit. Ehm, fant nettopp ett problem med oppsettet mitt, skal ha et EVGA X58 3xSLI Classified og Corsair H50, men ser ut til at dette ikke vil passe sammen, heatsinken vil være for stor, er dette sant, eller er det en måte jeg vil få plass til H50'en på... Vil helst ikke montere den i toppen Endret 10. januar 2010 av bad__ip Lenke til kommentar
foxtrott Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Har du prøvd å legge kabelen litt separat i kabinettet? Og står det noe usb kontakt i front USBen samtidig når du har testet headsettet? Har samme problem vis jeg har USB i samtidig i mitt thermaltake kabinett. Har testet ut det du sier, og det fungerte nok ikke Men får prøve litt å sende en mail til han fyren, så får vi se hva som skjer Lenke til kommentar
Torstein47 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Bare noen få spørsmål. Bråker den mye? Noen som har en dba måling? Hvilken måte kobler man viftene som er i kassa? 3pin til hovedkort, eller rett til PSUen? Er 3-pin kontakt på viftene som følger med. De viftene som følger med bråker ikke mye, kanskje pga. at det er 140mm. Edit: Bra jeg følger med på sidene.. Endret 12. januar 2010 av Torstein47 Lenke til kommentar
RIr Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg har forsket litt på dette med støyen i front utgangen. Alt handler om elektrisk støy + plassering av kabelen. Jeg prøvde selv å legge kabelen rundt kabinettet (fri luft), da ble støyen borte. Prøvde senere å legge kabelen på normal plass, men side panelene fjernet, som senere resulterte i at støyen ble mye mindre. Prøvde senere forskjellige plasser i kabinettet og fant til slutt en som fungerte greit for meg. I tilleg isolerte jeg kabelen med aliminiumsfolie og teip. Tror dette også hjalp litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå