Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Slags Corsair 800D review

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er kjempe fornøyd med mitt 800D, men det er ikke perfekt til mitt bruk heller.

Jeg skulle gjerne hatt plass til en trippel radiator til i front feks.

Men det er kun ett kabinett jeg har sett som har plass til flere trippel rad og det er Lian Li Cube Case, det er altfor stor synes jeg.

Lenke til kommentar
Hvis det er støy på den "jack" kontakten så er det ganske epic fail siden mange liker å bruke den kontakten i fronten. Dårlig isolering på kabelen kan nok være en årsak til dette.

Hvis det kun er det, er det jo lett å fikse selv. Kutte opp en litt tykkere strømkabel på langs og tre plasten fra denne utenpå ledningen og surre rundt med svart elektrikertape. Vil tro det burde holde.

Lenke til kommentar

skal prøve å isolere den i morgen. Først skal jeg prøve med aliminiumsfolie rundt ledningen for å se om det hjelper. Så får jeg se om jeg prøver det du skrev over etterpå.

Jeg synes egentlig kabinettet er så si perfekt. God kjøling gode løsninger og stillegående. Det jeg kanskje savner er støv filter i grillen på toppen på kabinettet. Siden det sikekrt kommer litt støv ned derfra når pc'n ikke er på. Men får se om jeg lager meg noe hjemmesnekra greier der :p.

Lenke til kommentar

Kjøpte kabinettet (samt noen andre deler) her om dagen, mest pågrunn av kabel systemet, corsair har gjort det lekende lett og gjemme kablene, og det liker jeg =) Likte også sonene kabinettet er delt inn i.

Har ikke selv testa minijackene i fronten, da jeg bruker et creative lydkort, som bare har innganger bak, men er enig at det er synd, om dette gjelder alle eksemplarer av kabinettet.

Lenke til kommentar
Jeg testet kabinettet mitt nå, satte i hodetelefoner og spilte av en masse forskjellig, og jeg kunne ikke høre noe støy? Kan jo hende det beror litt på hovedkortet også.

Hører ikke støy når jeg hører på musikk, men det er pga at musikken overdøver støyen. Prøv å ikke ha på musikk i det hele tatt, for derretter røre på musa eller flytte på vinduer osv.

Skal i gang med isoleringa av kabelen nå.

Lenke til kommentar
Hører ikke støy når jeg hører på musikk, men det er pga at musikken overdøver støyen. Prøv å ikke ha på musikk i det hele tatt, for derretter røre på musa eller flytte på vinduer osv.

Kan ikke høre noe støy hvis jeg ikke spiller av noe heller. Men hvorfor sitte med hodetelefonene på da.

Lenke til kommentar
Det er fire slots, om jeg husker rett, nederst inni kabinettet, under hotswapgreiene hvor du kan skru fast disker.

Nei, det er to brønner helt nederst for harddisker. Disse bruker skinner, så du kan feste disker skrueløst fra forsiden (du tar av frontplaten). Det er til nød plass til tre disker, som du kan skru fast med litt modifisering. Men da må du sette de på plass fra innsiden av kabinettet.

Lenke til kommentar

jeg og har støy i minijack porten i front. det plager meg da lite ettersom jeg har lyd i klokkene hvis klokkene er på hodet, og hvis de ikke er på hodet hører jeg ikke støyen. Ellers er jeg veldig fornøyd med kabinettet, etter at jeg hadde bært det hjem fra posten iallefall. Me strømsparingsmodus i heimen og 18 grader på pcrommet idler prosessoren på ca 20 grader. Støy er det heller ikke noe å si på :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...