Gå til innhold

PL-rettighetene solgt til konsulentselskap


Herr Brun

Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel.php?artid=596445

http://www.kampanje.com/medier/article527807.ece

I følge bransjebladet kampanje skal konsulentselskapet Match Consulting sikret seg rettighetene til Premier League. Dette vil sannsynligvis føre til at kampene blir solgt videre til stykkpris, og en må dermed ha ørten kanaler for å få med seg alt.

 

Har bare én ting å si: DRITT.

 

Det er så vidt jeg vet ikke bekreftet av noen enda, og kan altså være feil. Men Kampanje er et seriøst nettsted/blad.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sålenge TV2 og viasat ikke får tak i godbiten, skal jeg overleve. Det beste er som c+ for fortsette som distributør, men jeg vil ikke gråte om det opprettes en PL kanal heller.

 

Personlig er jeg smålei Tjernås, som dicktider Chelsea til det slitsomlige. Og ikke minst all hypingen av middelmådige Arsenal fra Solheim sin side. Litt nytt blod skader ikke.

Lenke til kommentar

Skrivefeil, jeg mente dickrider.

iroman: Middelmådig i rette sammenheng, jf United og Chelsea, de senere år. Tatt i betraktning at Arsenal ikke har vunnet noe på fire år og heller ikke har vært i nærheten. Det var attpåtil en høyst ufortjent FAC vinst dere tok for fire sesonger siden. Hypen rundt Arsenals fotball drar de altfor langt i c+ studioet. Grenser til det tragikomiske tbh.

 

Definitiv IKKE en middelmådig klubb om du trodde jeg mente det. Etter United og Liverpool, den desidert største.

Endret av Plagueis
Lenke til kommentar

Visste ikke at det var mulig å gjøre tv tilbudet værre enn det allerede er idag, jeg har CD, har hatt det et par år nå, synd om jeg må bytte, å streame kampene på Nettet er For meg TOTALT uaktuellt. men det di sier at det skal bli 1 ren PL kanal, åssen i svarte er det mulig å se flere kamper samtidig på en å samme kanal?

Er problemet str på summen siden CD tydeligvis har gitt seg i kampen?

Denne saken er såpass stor at det må seriøst komme noe mer konkret svar på hvordan dette vil ramme forbruker.

Lenke til kommentar

Jepp .. grådigheten vinner over fornuften i dette gamet, og den som sitter igjen med regninga er nettopp oss sluttbrukere. Så så lenge Match Consult eller hva faen de heter har penger på konto, kan de skreddersy tilbudet slik at de garantert tjener det tilbake med renter, gåselever, og kaviar på toppen, og rævkjøre de som er interessert i produktet så mye de vil. De vet jo at vi er desperate uansett.

Lenke til kommentar

Faen, Faen, Faen, Faen, Faen, Faen, Faen. Skjer dette skal jeg ikke betale en rødt øre til noen som faen helst. Skal se alt gratis så kan de sitte der med fingeren i rompa. Jævla idioter som selger til noen som bare FUCKER det opp. FAEN FAEN FAEN! Eneste som kunne vært verre er at iditoen fjørtoft og co fikk kloa i den...

Lenke til kommentar
...

Likevel ingen grunn til å ønske "nytt blod" velkommen. Håper du innser hva det innebærer hvis dette her skjer? Vi kan risikere at enkeltkamper blir solgt til forskjellige aktører, og dermed må man kjøpe både den ene og den andre kanalen (noe som er helt uaktuelt for min del). Jeg tåler heller litt Chelsealuv fra Tjærnås, så lenge C+ får behold alle rettigheter.

Lenke til kommentar

La oss nå ikke ta sorgene på forskudd. Det har ikke kommet noen bekreftelser enda og c+ vil ikke gi opp livets rett uten en skikkelig fight. CD vet at uten PL, vil kanalen etter all sannsynlighet bli tatt av dage.

 

Om kamper blir spredt rundt, kommer jeg aldri i verden til å bruke et rødt øre på "tilbudene," som boikott. Da blir jeg tvers et pubmenneske hver helg. Kommer det et par nye PL kanaler, vil jeg selvsagt kjøpe dem.

 

Gidder ikke deppe før nederlaget er en realitet dog.

Lenke til kommentar
Ender vel opp med at viasat kjøper rettighetene til United sine kamper fra dette selskapet også må vi sitte og høre på Fjørtoft før, under og etter kampen og for ikke å glemme Roar Stokke under kampen :cry:

Om Viasat hadde kjøpt rettighetene hadde ikke det gjort en dritt, om jeg må sitte å høre våset til Fjørtoft får det bare være, da hadde vi i allefall hatt ALLE di engelske kampene på en platform, PL CL mm. , men da måtte selvsagt Viasat hatt en Totalt Sport pakke, å ikke spredd PL.. CL... FAC... å resten utover så vi liksom måtte betalt 199 for PL kanal`er, 199 CL kanal`er, det hadde blitt for dyrt

Værste scenario er STREAM, men det er så Ræv kvalitet, at det er Veldi vanskelig å skille spillerne om man ikke kjenner dem igjen.

Lenke til kommentar

Så lenge gutta starter en helt egen kanal med PL kan det være greit, selv om jeg helst ser PL fortsetter på C+.

Problemet er som det blir spekulert i avisen om de vil følge modellen fra CL og selge rettighetene til kampene til den som byr høyest for den.

Altså, noen kamper vil da havne hos Viasat, noen hos C+ osv.

Blir dette en realitet blir det dyrt å skulle se PL fotball fremover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...