filmaster Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 det hender en sjelden gang at jeg får skrudd på maskinen med påknappen etter mye prøving. og når jeg endelig får kassa i gang så bare går viftene for full guffe og den biospiper men ikke noe bilde på skjermen... har prøvd ny psu, og nytt skjermkort.. men den vil ikke boote opp Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Ikke bilde på skjermen? Skjekk at du har satt i 4-pin strøm til CPU, og prøv å rokker litt rundt på RAM-brikkene ( 1 og 1) Lenke til kommentar
filmaster Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Ikke bilde på skjermen? Skjekk at du har satt i 4-pin strøm til CPU, og prøv å rokker litt rundt på RAM-brikkene ( 1 og 1) fikset, bare skrudde på maskinen og den er i orden nå Lenke til kommentar
filmaster Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 den dummenmaskinen min vil fortsatt ikke, prøvd med 1 stk 512 mb ram i, ny fra komplett, ny prosessor, og allt men den er like rar.. Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Prøv å koble ut av absolutt alt som ikke trengs. Kun HK, RAM, Skjermkort og CPU er er helt obligatorisk. Lenke til kommentar
Grimmy Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Høres ut som du har byttet alt bortsett fra hovedkortet, kanskje feilen ligger der? Lenke til kommentar
filmaster Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 jeg har kjøpt meg ny psu (620W fra teknikkmagasinet!, kosta 550, SYKT billig!) skal poste svar om noen dager om hvordan det gikk Lenke til kommentar
filmaster Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 som sagt kjøpte jeg psu fra teknikkmagasinet, og instalerte den i går, måtte ofre optiske drive da, men hvor ofte bruker jeg det, har ikke brukt en cd på mange mnd kort sagt.. pcen virker, vifta blåser.. og livet er lysegrønt.. *case closed* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå