DOG_50 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 hei lurer på om left 4 dead 2 til 360 er bra? 1) Grafikk? 2) Game play(uten online spilling)? 3) Og 2 player? er det gøy å spille eller blir det kjedelig etter noen timer? takker for svar!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 dette er for PC men er 99,5% likt XBOX 1. grafikken har blitt noe bedre, før kuttet man en zombie i 2 uten noe mer en litt blod... nå spruter det tarmer, hjerne, mer blod og masse dritt fra dem! meget underholdende 2. single player tok meg ca 4 timer.. AI på medspillerne er ca lik som den var i 1erne... de bruker enda ikke molotov eller pipebomb, og er rimelig treige til å følge etter deg.. men de er sinnssyke til å drepe special infected.. ellers healer de deg på upassende tidspunkt og litt annet... 3. det er OK, men det er et spill man nesten må være 4stk for å ha glede av.. mange brett på enkelte vanskelighetsgrader er nesten ikke mulig uten å være 4 som jobber tett sammen.. ting ellers er at man nå har 3 nye special infected å spille mot: Charger - løper ned folk Spitter - spytter syre på gulv og slikt Jockey - hopper på deg å styrer deg bort eller til andre farer jeg har spilt siden lanseringsdagen nå, og begynner å bli litt lei det.. singleplayer er ikke aktuelt mer en 1 gang, og online er 90% av de som spiller totalt nOObs som prøver seg på alt for høyt nivå og ødelegger for de som prøver achievements eller andre ting i spillet... derfor må man finne seg så mange seriøse som mulig å legge i vennelista.. dette er mer et LAN spill eller noe man spiller med venner... PS: kommunikasjon over mic er nesten påkrevd Lenke til kommentar
DOG_50 Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 ok takk for svar! Men går det å spille 4 player?? med 4 kontrolere på samma 360???? Lenke til kommentar
Patney Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Det går an å spille 4 folk i samme rom om du har to maskiner, to TVer og to kopier av spillet. Jeg gjør det med noen venner ganske ofte. Foretrekker å spille over steam, dog. Åja, bare en advarsel. Jeg gjentar det vesleengen sier. XLive er egentlig noe drit når det gjelder L4D, for de fleste der er mindreårige idioter som elsker å synge i mikrofonen med pipestemmer, og som generelt ikke klarer å samarbeide, og samarbeid er en veldig viktig del av spillet. Om du har en dugelig PC anbefaler jeg sterkt å skaffe det til Steam, for der møter jeg nesten bare kule folk som faktisk klarer å spille. Ingen der er spesielt opptatt av achievements heller, så slipper du folk som skal syte om det. Min erfaring med Left 4 Dead er at jeg og tre andre venner skaffet oss det til 360, og vi hadde det kjempemoro når vi LANet (koblet sammen to konsoller). Når jeg senere testet ut LIVE ble spillet fort kjedelig på grunn av de elendige spillerene jeg stadig møtte. Nylig var det tilbud på Left 4 Dead på Steam, så jeg skaffet meg det og var blown away over hvor mye bedre spillet var på PC (prater mest om spillerene online, men ingen kan nekte for at FPS er skapt for mus+tastatur). Så jeg sier bare at om du ikke har to eller tre andre venner å spille dette med, så er det et must å ha det til PC. Endret 10. desember 2009 av Patney Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Får dette spillet til jul Gleder meg sykt!! Vil tro du får MANGE timer med underholdning med dette spillet. Nå har jeg bare prøvd demoen da men den var fantastisk. Og da tror jeg orginalen blir ennå bedre, Med mange nye brett og for og ikke glemme motorsagen Pluss at med en gang jeg slo på demoen så slo det meg med en gang at grafikken var godt oppdatert iforhold til 1'ern.. Så vil tro du ikke angrer på og kjøpe dette. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 For min del synes jeg at å kjøpe et spill som KREVER at man samarbeider med andre spillere over xbox live er pur galskap. Definitivt det gamingcommunitiet med lavest alderssnitt, og derfor også størst antall ravende idioter. Skaff det på PC istedenfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå