victoria311 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hvorfor er nasjonalspråket til india hindi? Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Slutt og lag tårder met ett og ett spørsmål som dette, da. Er vel fordi flest folk som snakker Hindi, da. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 er det ikke indisk? Lenke til kommentar
victoria311 Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Slutt og lag tårder met ett og ett spørsmål som dette, da. Er vel fordi flest folk som snakker Hindi, da. Sorry da...jeg viste ikke at du skulle bli sur Jeg viste ikke at jeg lurte på det før nå... og nei det er jo ikke bare derfor Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hvorfor er nasjonalspråket til Norge norsk? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_the_Hindi_language The 1947 partition of India sees the separation of Hindustani (Khariboli) into two standardized dialects, Urdu and Standard Hindi. * 1949: Official Language Act makes the use of Hindi in Central Government Offices mandatory * 1949-50: Hindi accepted as the "official language of the Union" in the constitution. Debates a, b, c. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå