TheSleepwalker Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Tenkte jeg kunne lage en tråd hvor folk kan liste hva de drømmer om å se live. Jeg kan jo begynne -Delain sin sang "a day for ghosts" med Liv Kristine, Charlotte og Marco -After forever Nightwish med Tarja De to siste er utenfor rekkevidde fordi de ikke finnes lenger Lenke til kommentar
martita Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Green Day live så klart Lenke til kommentar
azzi777 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Pink Floyd - Earl's Court '94 Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 A skylit drive med Jordan Blake hadde vært noe å sett. Ellers har jeg en lang liste med band jeg skal se før jeg dør :] Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Immanu El, Sam Amidon og Sigur Rós skulle jeg gjerne ha sett. Lenke til kommentar
probin Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Elvenking og Haggard. definitivt. hadde ikke skadet å sett Infected Mushroom, machinae supremact, A.C.T heller Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Skulle veldig gjerne sett Eminem, Dr.Dre, Ice Cube, Snoop Dogg. Kansje Timbaland og Sweatshop Union også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå