karakas Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Er på jakt etter ett avlangt bilde til bakveggen på kinoen min, det første som slår meg er avslutningsbildet i en av Rocky-filmene hvor Rocky og Apollo bestemmer seg for å ta en siste kamp en gymmen, men rett før det første slaget så stopper bildet. Bildet i seg selv skal være rimelig kjent, men jeg klarer ikke å finne det. Er det noen som har en link til noen som selger poster med dette bildet? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Husker du hvilken av Rocky filmene det er? Og har du et bilde av scenen? Hadde gjort det lettere å lete Lenke til kommentar
karakas Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Er enten 3 eller 4, skal se om jeg ikke klarer å finne frem filmen og ta ett screenshot. Lenke til kommentar
karakas Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Da har jeg funnet frem til at det er 3-ern. Morpher så til dette: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå