Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Hei, vil alt passe og er dataen komplett? Mangler jeg noe?(Foruten om tastatur og mus såklart). HK Trådløst nettverkskort DvD brenner Kabinett Skjerm CPU GPU Minne HDD PSU Endret 9. desember 2009 av Slettet-1ZSK0pUMX2 Lenke til kommentar
StormKnight Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 for en fin og oversiktlig post... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Tror det kom seg nå. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Fin pakke det der. Et par tingen jeg kanskje ville re-vurdert er ram og skjermkort (men innefor total-prisen) Hvis du evt. ikke skal kjøre x64 Windows/OS, ville jeg valgt et rimeligere Corsair 2x1 Kit 667mhz - de pengene innspart ville jeg lagt til på tilsvarende 4670 skjermkort men som har GDDR3 ram i stedet for DDR som på XFX kortet. Sapphire Ultimate Gigabyte GV Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hei, takk for svar! Hovedpoenget med datamaskinen er til bruk av video filmer, musikk, microsoft office og surfing. Så derfor jeg tenkte at 4 gig ram ville vært ok, og at jeg da ikke trenger et veldig kraftig skjermkort. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Nei det kan du si. Er ingen expert, men vil kanskje tro vassere skjermkort er bedre i video sammenheng enn mengde (2/4) systemminne. Uansett går sikkert begge delene greit. Endret 9. desember 2009 av Mekkus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Ok, får håpe det. Så lenge skjermkortet holder til å se film uten at det hakker er jeg fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå