nilsnilspils Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hei! Jeg må si at livet etter at WoW kom ut er fabelaktig! Jeg har spilt siden beta, og det gir meg en fin avkobling fra hverdagen. I dag kom patch 3.3 ut, og hittil er jeg storfornøyd! Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Er du litt enkel i hue? Lag deg èn stor tråd.. Ikke en ny tråd for hvert inlegg som dere folka gjør Endret 9. desember 2009 av Detectable Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Er du litt enkel i hue? Noen forstod ikke satiren. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Fortjener det sin egen tråd? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Etter to lange, smertefulle tråder fulle av høye hester, rulling i selvmedlidenhet, og hyppige framstillinger av det å avinstallere WoW som noe på linje med å slutte cold turkey etter fem år på heroin - ja. Helt på sin plass. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hei, jeg er bear^, og jeg er en WoWaholiker. *setter seg ned og venter på noe andre skal tre frem på årets første AWoWA møte* Lenke til kommentar
nilsnilspils Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Etter to lange, smertefulle tråder fulle av høye hester, rulling i selvmedlidenhet, og hyppige framstillinger av det å avinstallere WoW som noe på linje med å slutte cold turkey etter fem år på heroin - ja. Helt på sin plass. Noe ala det her jeg prøvde på ja. Aldri sett noe tåpeligere enn de som føler seg som Ole-Einar Bjørndalen fordi de klarer å holde seg unna skumle, skumle WoW. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg stoppet wow accounten min for én dag siden etter å ha spilt flere timer til dagen siden beta, jeg er den flinkeste i verden og dere nerder burde skaffe dere et liv. Morsomt, ikke sant? Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Syntes alltid det er så bra å se folk sitter og sammenligner WoW med heroin Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) *Setter seg ned og deltar på AWoWA møte* Endret 14. desember 2009 av b@rgen Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hei! Jeg må si at livet etter at WoW kom ut er fabelaktig! Jeg har spilt siden beta, og det gir meg en fin avkobling fra hverdagen. I dag kom patch 3.3 ut, og hittil er jeg storfornøyd! Hahaha. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hei! Jeg må si at livet etter at WoW kom ut er fabelaktig! Jeg har spilt siden beta, og det gir meg en fin avkobling fra hverdagen. I dag kom patch 3.3 ut, og hittil er jeg storfornøyd! You sir win the internet. Vi trengte enn av disse etter all grininga som har vært den siste uka. Well played. Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Lol'd. m2 (var vel noko regler om minimum ord?) Endret 16. desember 2009 av E7ite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå