ftpfloppy Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Heisann Mamma skal feire 40års dagen sin på fredag og det er åpent hus og greier Så har hun komme med en liste med musikk: - Bon Jovi - Axel Rudi Pell - Dr.Hook - Duffy - Metallica - Bryan Adams - Nazareth - Queen - Bob Dylan - Smokie - Garry Moore - Eagels - Madonna - Shania Twain - Div rock/pop - Div country - Gretchen Wilson - Meat loaf Og jeg har jo ikke peiling på sånn musikk som dette Så kom med tips om noen bra sanger med disse artistene som jeg kan brenne ut Kom gjerne med tips om anna musikk oxo Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Noen ihvertfall - Rolling Stones - Michael Jackson - Electric Light Orchestra Kom ikke på fler i farta Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hvorfor ikke bare gå inn på Last.fm og finne de mest populære sangene av alle artistene og brenne ut de sangene? Det må være den enkleste måten å gjøre det på. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Tror jeg ville strøket Metallica fra lista. Og tro det eller ei, de eldre liker også å danse og herje. Husk noe musikk de kan danse til! Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 "De eldre", det er snakk om førtiåringer her, ikke åttiåringer Noe best-of ræl av Scorpions, Rainbow, UFO og Uriah Heep vil nok være midt i blinken her. Dra på med en haug av Garth Brooks og en liten dæsj Dwight Yoakam, før du setter prikken over i-en med Opus - Life Is Life. Garantert suksess! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå