Zilent- Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Hei eg har eit dell maskin, har oppgradert ho fra det eg fekk ho fra. men så tenklte eg og modde den litt, har putta i 2 grønne 10 cm kalde katoder ser tøfft ut, men lurte på om noen her hadde modda eitt dell kabinnet før? er jo så innvikla plasert og, noen som har peiling? Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Hva er vitsen når du ikke har sidevindu e.l. Lenke til kommentar
smygarn Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 hmm.. de dell-kabbisene har vel en stor rund logo på siden av kabbiset? hadde vært fett å ærstattet denn med plexiglass.. da hadde du fått et tøfft kabbis ganske enkelt.. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Du kan jo som nevnt over skjære ut dell logoen på sida og erstatte den med plexi, eller du kan sette i et stort vindu i sida og ha dell logoen i midten av vinduet.. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Har sett en som skjærte ut bokstavene i dell og satte plexi bakom ! Det ble ganske stilig ! Med rød katode bak! Måtte bare fyre inn et par smileyer , syns en post blir så tom og kjedelig uten Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Hehe drazen- Fant plutseli ut at det var noe som mangla i posten da du begynte å smile HALLO ER DET INGEN SOM SMILER LENGER? :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå