fjarle Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hele 42% av oss er villige til å betale for mobilapplikasjoner. Les mer Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Betalt for mange applikasjoner til min iPhone. Tror mye av grunnen er den lave prisen samt at det er så utrolig lett tilgjengelig og enkelt. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Også betalt for mange iPhone-applikasjoner. Tror det har med at det er så lett tilgjengelig, ganske lav pris og vel verdt det. Men jeg har jo også kjøpt dyre ting. F.eks. navigasjonsprogramvare til 500 kroner. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg har også kjøpt en del programvare til min iPhone. Grunnen til det er at det er som andre nevner, at det er lett tilgjengelig, billig og man kan få mye kvalitet for de få kronene man bruker. (legg merke til kan) Personlig så kjøper jeg for det meste enkle spill som Minigore og I Dig It osv Forresten, så er "Driver" ute nå til iPhone. Dette er samme Driver som kom ut på PC/PS1. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg har roota heroen min for å få lov til å betale for mobilprogramvare... Lenke til kommentar
µT. Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hehe, jeg går utifra at du sover godt om nettene Kudos Lenke til kommentar
ckl77 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Lurer på når Android-teamet skal skjønne dette... Det later til å være umulig å roote min Magic takket være en sikkerhetsoppdatering fra HTC, og dermed kan jeg ikke kjøpe programvare heller. Nå vurderer jeg å bytte til iPhone. Det er på tide med noe som bare funker, selv om man går glipp av herlig multitasking. (Ja, iPhone kan også "multitaske", men det er noe omstridt...) Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 I begynnelsen lastet jeg kun ned programmene til telefonen min fra rapidshare, men etterhvert når det har kommet oppdateringer har jeg kjøpt en del av de jeg mener er vits å bruke penger på. Så jo, jeg har betalt en god femtilapp for en MSN-klient, og sammenlagt brukt et par hundrelapper på spill. Jeg får innholdet levert umiddelbart, så mange ganger jeg vil, og det er som regel i god kvalitet.. så da klager jeg ikke! Derimot betaler jeg ALDRI for programvare for PC (kun spill et par ganger i året). Tror det er et megastort marked for dette, om prisene er riktige. Når de greier å selge Navigon for 700 spenn, så sier jo det sitt! Syntes personlig det er verd det, men jeg brukte mine penger på en rapidshare-konto heller Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Navigon er veldig verdt det. Kjøpte Europaversjonen på introduksjonstilbud. Kosta 489. Når jeg spurte pappa hva et Europakart koster (hvis man allerede har GPS) siden han har god peiling på GPS-er, og da sa han at det vanligvis kosta rett over 1000-lappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg