jackms Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hei. Jeg har da fått eierskap over en liten blå 1.3 vw polo som har hele 54hk 1995mod, jeg er nå da ute etter å trimme den litt eller få en ny tverstillings motor, er det noen som vet litt om polo som kan gi meg noen tips til hva jeg kan gjøre? er ikke snakk om mye trimming, er bare snakk om at jeg skal slippe å skjemmes når jeg kjører forbi en bil som ligger i 70 i 80 sonen Mvh Jack Lenke til kommentar
j_s Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hei. Jeg har da fått eierskap over en liten blå 1.3 vw polo som har hele 54hk 1995mod, jeg er nå da ute etter å trimme den litt eller få en ny tverstillings motor, er det noen som vet litt om polo som kan gi meg noen tips til hva jeg kan gjøre? er ikke snakk om mye trimming, er bare snakk om at jeg skal slippe å skjemmes når jeg kjører forbi en bil som ligger i 70 i 80 sonen Mvh Jack Å trimme denne motoren kan du bare glemme, visste forrensten ikke at det fantes bilmotorer med så lav effekt Å bytte til en annen type motor kan medføre en del jobb, skal du gå for dette må du gjøre det selv da. Skal du sette bilen på verksted blir det billigere å kjøpe ny bil. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Bare glem hele greia. Skal du ha en rask liten møkkabil kan du selge poloen og kjøpe deg en Seat Ibiza turbo i stedet. Plusser du på en chip får du en bil som er like stor som poloen din men med 180-190 hester. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Det er lite vits i å trimme en bil som trekker i feil ende, men motor fra polo G40 eller fra golf G60 blir vel det enkleste... Ellers så er det ikke umulig å dumpe nedi en 1,8T fra audi Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Husk at et motorbytte også må godkjennes. Det eneste fornuftige du kan gjøre hvis du vil ha noe som går bedre er er å bytte bil. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Bytt bil sier jeg også. Eller ta lappen på sykkel. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Poloen kom også i en GTI versjon, med 1.4 16v, den kan du bytte til. Men er vel bedre å selge den og kjøpe en annen bil? Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Ikke for å være kjip, men er enig med de andre. Det er bedre å bytte bil, du slipper mye arbeid med bilen og Biltilsynet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå