Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

hjelp til å trimme/finne ny motor til en vw polo

jackms

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har da fått eierskap over en liten blå 1.3 vw polo som har hele 54hk 1995mod,

jeg er nå da ute etter å trimme den litt eller få en ny tverstillings motor, er det noen som vet litt om polo som kan gi meg noen tips til hva jeg kan gjøre? er ikke snakk om mye trimming, er bare snakk om at jeg skal slippe å skjemmes når jeg kjører forbi en bil som ligger i 70 i 80 sonen :)

Mvh

Jack

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Jeg har da fått eierskap over en liten blå 1.3 vw polo som har hele 54hk 1995mod,

jeg er nå da ute etter å trimme den litt eller få en ny tverstillings motor, er det noen som vet litt om polo som kan gi meg noen tips til hva jeg kan gjøre? er ikke snakk om mye trimming, er bare snakk om at jeg skal slippe å skjemmes når jeg kjører forbi en bil som ligger i 70 i 80 sonen :)

Mvh

Jack

Å trimme denne motoren kan du bare glemme, visste forrensten ikke at det fantes bilmotorer med så lav effekt :)

Å bytte til en annen type motor kan medføre en del jobb, skal du gå for dette må du gjøre det selv da. Skal du sette bilen på verksted blir det billigere å kjøpe ny bil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...