Gjest Guest_anonym_* Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Heisann! Jeg har en veldig god veninne, jeg liker henne veldig godt og jeg blir alltid glad når jeg ser henne. Vi har et godt forhold og forteller hver andre det meste. Vi møtes hver dag på bussen og på skolen i friminuttene. Vi ler og ahar det gøyt sammen:D Problemet er at i det siste har vi vært mer og mer med hverandre og jeg tror jeg har begynt å like henne mer enn bare som en venn. Hun har en godstund holdt på med en type, men de er ikke kjærester. Jeg har hørt fra felles venner at de ikke kommer til å bli det, og hun sier selv athun er litt usikker. Hun er en veldig god veninne av meg og jeg vil at det skal være sånn, elv om jeg skulle nå prøve meg på henne, så vil jeg at forholdet skal være sånn som det er nå hvis ddet skulle gå skeis. Noen som har noen gode råd/tips om hva jeg bør gjøre? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 La det fare etter min erfaring, funker dårlig og ender dårlig. Ting blir ikke det samme etter at du har vært inne i hu. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Støtter det Sewero sier, la henne bli en god venninne. Sjangsen er større for at det ender ille enn at det faktis vil funke, synes jeg hvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Støtter det Sewero sier, la henne bli en god venninne.Sjangsen er større for at det ender ille enn at det faktis vil funke, synes jeg hvertfall. Ja, ser den.. men det er ikke det at jeg bare har lyst å ha meg med henne, ser på hun som en veldig potensiell kjæreste. Det er bare et stort dilemma:( Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Drit i hva folket sier. Er det noe sexual tension mellom dere? Er det noe flørting i bildet? Jeg hadde kjørt på, venninner kan man få nok av. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Drit i hva folket sier. Er det noe sexual tension mellom dere? Er det noe flørting i bildet? Jeg hadde kjørt på, venninner kan man få nok av. Nytt problem der, kommer til å møte henne vær dag i flere år fremover mestsansynlig, da vi driver med de samme greiene;) Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Drit i hva folket sier. Er det noe sexual tension mellom dere? Er det noe flørting i bildet? Jeg hadde kjørt på, venninner kan man få nok av. Nytt problem der, kommer til å møte henne vær dag i flere år fremover mestsansynlig, da vi driver med de samme greiene;) Så hvorfor spør du her da? Du har tydeligvis gjort deg opp en mening. Det er bare en person som vet hvordan man skal takle det vennskapsforholdet framover; det er deg. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Drit i hva folket sier. Er det noe sexual tension mellom dere? Er det noe flørting i bildet? Jeg hadde kjørt på, venninner kan man få nok av. Nytt problem der, kommer til å møte henne vær dag i flere år fremover mestsansynlig, da vi driver med de samme greiene;) Så hvorfor spør du her da? Du har tydeligvis gjort deg opp en mening. Det er bare en person som vet hvordan man skal takle det vennskapsforholdet framover; det er deg. Har jo jævlig lyst å fortelle henne om det, og prøve meg på henne, men i og med at hun har holdt/holder på med en fyr, er sjansen for å drite seg ut der, og jeg trenger råd til å takle den situasjonen;) DERFOR spør jeg her... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Si at du liker henne. Lenke til kommentar
ACD Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Si at du liker henne. Haha Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Hvorfor ødelegge en god ting? Du får vente til hun er gifte- eller samboer-klar. Eller når det er like før dere ikke skal gå i samme klasse lengre. Som sikkert er like før eksamen, som ikke er så lurt.. karaktermessig kanskje. Skolemessig er det sikkert lurt å prøve seg nå, så dere rekker å slå opp i god tid før eksamen. Det gir bedre karakterer Kanskje... hvem vet. Holder en knapp på være venner. Så får du ringe henne når du er ferdig studert og har fått deg jobb. Hvis hun ikke er gift da, er det bare å kjøre på Endret 9. desember 2009 av Erigon Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Det du må spørre deg selv om er: Er jeg villig til å miste denne jenta som venn, for å prøve å få henne som noe mer? Kjærlighet er en av de største risikosportene der ute, og det er alltid noe man risikerer. Om det så er komforten sin, følelsene sine, venner, venninner, jobbmuligheter, studier, økonomi, osv osv. Det er alltid noe man legger på bordet og risikerer å tape hvis ting går skeis. Men det er også dette som gjør kjærligheten så utrolig intressant. I ditt tilfelle risikerer du venninna di. Det KAN hende at du mister henne hvis ting går skeis, men det kan også hende at du ikke gjør det. Det er umulig å si nå. Så spørsmålet er som sagt: Er du villig til å sette vennskapet deres som innsats for å få til noe mer? Da har du svaret på hva du skal gjøre. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå